quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
weekend !
Ik ga me beheersen en helemaal niks aan GAS uitgeven*![]()
* Misschien dan he
Die rechter in HH is perfectquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef The_Dean het volgende:
Zoiets als die linker zou ik dan wel willen. Maar dan een groene of rode body en zwarte hardware. Erg gaaf.
[ afbeelding ]
En linkshandig, zeker?quote:
Ah, ik dacht eerst, hey, moeten jullie in Roggel spelen, da's in de buurt... Maar nee hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef KaMo het volgende:
Wat een lelijke poster
Die van ons van vanavond is wel wat te leeg
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bedoel je wat hij doet, gewoon welke akkoorden ?
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het zijn maar 3 akkoorden de hele tijd, gewoon ff googlen op [titelnaam + chords] en dan kom je er meestal wel uit
M<isschien dat het net in een andere toonsoort is dus dan gewoon de zelfde "afstand" tussen de akkoorden houden en een beetje zoeken
Vaak zijn er dan piano akkoorden oid te vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.
Eerste hit op Google:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.
Ja maar dat is toch een andere versie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
http://tabs.ultimate-guit(...)eed_a_dollar_crd.htm
Als je nou eerst eens je gitaar op pakt en gaat proberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een andere versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |