quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tof, een VW van deze eeuw.
Ik hoop over 3 jaar toch wel mijn Audi te hebben. En dan al die leasevertegenwoordigerhenken laten zien hoe je echt in zo'n ding rijdt
.
Dat hoop ik ook, maar de opvolger van mijn Polo gaat waarschijnlijk een Ford Focus station worden als het aan mijn baas ligt... Nu alleen nog een labrador voor erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tof, een VW van deze eeuw.
Ik hoop over 3 jaar toch wel mijn Audi te hebben. En dan al die leasevertegenwoordigerhenken laten zien hoe je echt in zo'n ding rijdt
.
Waarom toch die stations altijd? Die gasten zitten er altijd alleen in of hebben hoogstens nog zo'n saai streepjesoverhemd naast zich zitten. En maar scheef kut parkeren overal, die bakkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar de opvolger van mijn Polo gaat waarschijnlijk een Ford Focus station worden als het aan mijn baas ligt... Nu alleen nog een labrador voor erbij
met [ flickerset ] tags eromheenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
off-topic vraag: hoe zet je de flickr foto's zo op die manier op een forum als deze?
Omdat je daar je stack in kan vervoeren natuurlijk......quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom toch die stations altijd? Die gasten zitten er altijd alleen in of hebben hoogstens nog zo'n saai streepjesoverhemd naast zich zitten. En maar scheef kut parkeren overal, die bakken.
Inderdaad vanaf nu alleen nog maar gitarenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Muchachooo het volgende:
Ik zit toch nog steeds in het gitaristentopic ofniet?
Zeg jij met je lelijke stratquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef Muchachooo het volgende:
en dan kom je met zo'n ding aan
[ afbeelding ]
Ja dat is voor ons nuttig, maar niet voor die vertegenwoordigershenkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:45 schreef Rpol het volgende:
[..]
Omdat je daar je stack in kan vervoeren natuurlijk......
Thanks. Ben helaas geloof ik bijna door het maximaal aantal foto's heen (200)quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
met [ flickerset ] tags eromheen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Achterbank plat, matras erin. Drie keer raden waar al die Conorach groupies elke keer belanden
ik moet het altijd nog met een fietsje doen, en een oude vw transporter voor met eigen spul..!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Ben helaas geloof ik bijna door het maximaal aantal foto's heen (200)![]()
En de fok gitarist vervoert laat zich toch vervoeren in zoiets?:
[ afbeelding ]
T1?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik moet het altijd nog met een fietsje doen, en een oude vw transporter voor met eigen spul..!
Doe mij maar een Noble M600quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Mooiste vervoer dat er bestaat! Ooooooit komt er nog zo'n busje!
Maar nu rijd ik nog op mijn stalen ros:quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe mij maar een Noble M600
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterren bekijken! Hij is vast homo!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef KaMo het volgende:
Heb je leuke studentes aan de overkant?
Wat moet je nou weer met een telescoop?
hé, ik ben TU-student, ik moet m'n nerd-factor hoog houden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef KaMo het volgende:
Heb je leuke studentes aan de overkant?
Wat moet je nou weer met een telescoop?
Nice.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe mij maar een Noble M600
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |