Hoeveel vierkante meter is jouw kamer?quote:
20m x 20m vind ik wel een chille grootte!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter is jouw kamer?
Ik ben aan het zoeken naar een chille kamer en weet nog nietecht wat een goede grootte is.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Toch lastig.
Wil je je vriendin tegen de muur nemen, heeft ze ineens een gitaar in d'r rug
Ja klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
20m x 20m vind ik wel een chille grootte!
IK GA GELIJK ZOEKEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waar ga je studeren?quote:
Nog een: verkopers die nooit reageren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Pfft kut Marktplaats![]()
Betalen om m'n versterker te verkopen, heb al genoeg betaald aan MP voor al die gitaren!
Ik ga misschien naar Tilburg! Geen tips helaas. Behalve dat je iedereen moet laten weten dat je naar Breda gaat. En sites als kamernet doorspittenquote:
Yepquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoi, nog iemand die ook naar Pinkpop gaat?
Rozequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoi, nog iemand die ook naar Pinkpop gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Eigen huisje ftw.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Een aparte kamer voor de gitaren en zooi.
Precies!quote:
Logeren doen ze maar op zolder....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Precies!
Echt fijn, een logeer/studeer/gitaar-kamer...
Ja, kut is dat. Tijd voor een groter huis!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef The_Dean het volgende:
Huis is bijna te vol om een logé kwijt te kunnen, kan nog net bij de soldeerbout zitten
Wat is er mis met de deanmobiel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:24 schreef The_Dean het volgende:
Dat sowieso. Maar eerst even mijn vaste baan afwachten
En eerst écht eens de auto opknappen. Heb in ieder geval al een nieuw voorraam sinds vanmiddag
De ton? Ik ben op weg naar de zesdequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat is er mis met de deanmobiel?
De punto gaat binnenkort de ton passeren, spannend!
dat welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef The_Dean het volgende:
En nu plakt alles zo lekker aan de krant als het droogt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |