geen hiphop vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liegbeestquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef andreas612 het volgende:
monopoly![]()
[..]
geen hiphop vandaag
ik doe vandaag negermuziek draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoor je straks wel
vet, hoelaat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe vandaag negermuziek draaienhoor je straks wel
Hiernaquote:
Moet eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Draait Mono nog een weekendshow vandaag?
Wat fijn dat jullie er zijn.quote:
Het was te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vonden jullie het een beetje leuk of kut?
ik vond het leuk hoorrrquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vonden jullie het een beetje leuk of kut?
Nee inderdaad!quote:
Ja ik wilde wat terugsturen maar daar deed ie heel lang overquote:
Verhuizingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Viro klinkt hetzelfde als Heloef
Waar is heloef eigenlijkZo lang al niet meer gezien
verhuisd en nog geen internet, maar hij is er snel, hoop ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Viro klinkt hetzelfde als Heloef
Waar is heloef eigenlijkZo lang al niet meer gezien
Mwah hij heeft minder bekende nummers die ik zelf beter vindquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef Viro het volgende:
[..]
vind het persoonlijk zijn beste lied ooit
dood = doodquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef andreas612 het volgende:
kan je ook wat van Nate Dogg draaien komende uurtje? ff een korte herdenking inlassen
1 minuut stilte voor Nate Doggquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef andreas612 het volgende:
kan je ook wat van Nate Dogg draaien komende uurtje? ff een korte herdenking inlassen
Goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef andreas612 het volgende:
heb maar een speling van 2 minuten hups. Volgende keer draai ik em voor je.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Viro heb je in love with a stripper? De remix met r kelly en paul wall enz erin?
Hmm ik doe altijd ter plekke gewoon waar ik zin in heb hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
heb maar een speling van 2 minuten hups. Volgende keer draai ik em voor je.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik doe altijd ter plekke gewoon waar ik zin in heb hoor
Ik ga het echt niet van te voren een playlist maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2011 14:11:20 ]
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
heb maar een speling van 2 minuten hups. Volgende keer draai ik em voor je.
Nee johquote:
kom straks een nummer met natequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef andreas612 het volgende:
doe ik ook altijd, maar hoorde afgelopen tijd heel weinig hip-hop, R&B enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik doe altijd ter plekke gewoon waar ik zin in heb hoor
Ik ga het echt niet van te voren een playlist maken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef andreas612 het volgende:
lekkere nummerskaty perry ft kanye west met E.T.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kanye westquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
Viro doe je ook Stronger van kanye West of niet
Flashing lights is leukerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik weet altijd wel wat ik wil draaien ongeveer hoor maar niet precies ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja misschien dat het daarom zo'n amateurische teringbende bij mij is
gay fishquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
ja 1 nummerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
Het is sowieso!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:14 schreef Snuf. het volgende:
Zoieso heb ik een paar bazen Nederlandstalige negernummers aan onze boy Viro gegeven
Ik zag jouw lijst met nagellak, welke lak is het beste? Mijn nagellak gaat er altijd weer zo snel van afquote:
Wat voor topcoat heb je? en gebruik je een basecoat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zag jouw lijst met nagellak, welke lak is het beste? Mijn nagellak gaat er altijd weer zo snel van af![]()
geeft niet.. gaat om de nummersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef Viro het volgende:
[..]
edcast wil niet mee werken vandaag. Wat is dit
en ik heb toen gemutequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik heb gisteren justin bieber gedraaid
mooi dat ik er toen niet wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik heb gisteren justin bieber gedraaid
Ik heb topcoat fixator en super base van Mavalaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor topcoat heb je? en gebruik je een basecoat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef Viro het volgende:
Ik doe geen verzoekjes vandaag, ik draai vandaag mainstream negermuziek
Hmm geen alcohol zeker ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Wie gaat morgen met mij mee naar manebrug light voor 12 tot 16 jaar en dan 14 jarige smatjes hosselen?
EDIT: LEES: HET ZUSJE VAN GOUDVIS
Ik merk niet echt dat de ene lak sneller chipt dan de ander omdat hij goedkoper/duurder is. Kan ook aan je nagels liggen hoor, mijne zijn ook vertieft door dit kloteweerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb topcoat fixator en super base van MavalaMaar meestal gebruik ik dat niet eens omdat de lak er alsnog snel afgaat
Mijn zusje gaat niet naar Manebrug jwzquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Wie gaat morgen met mij mee naar manebrug light voor 12 tot 16 jaar en dan 14 jarige smatjes hosselen?
EDIT: LEES: HET ZUSJE VAN GOUDVIS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |