stfuquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ts gaat het ver schoppen dat zien we zo
dat bewijst ze idd in een hoop topics, hopelijk is ze irl slimmerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ts gaat het ver schoppen dat zien we zo
Het ironische is dat ze het totaal niet snapt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat bewijst ze idd in een hoop topics, hopelijk is ze irl slimmer
Ik snapte je achterlijke opmerking wel. Dat ik dit nog moet voor kauwen aan jou, bewijst hoe slim jij bent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het ironische is dat ze het totaal niet snapt.
dus slimmer zal ze ook niet zijn IRL
ga met je jojo spelen snotaap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat bewijst ze idd in een hoop topics, hopelijk is ze irl slimmer
Aan de hand van deze opmerkingquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik snapte je achterlijke opmerking wel. Dat ik dit nog moet voor kauwen aan jou, bewijst hoe slim jij bent.
Word toch duidelijk dat je het niet snapt, en je kauwt niks voor door te zeggen dat je het wel snapt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
stfu
IK heb al 6 baantjes aangeboden gekregen. Wat crisis?
ROFLquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:01 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ga met je jojo spelen snotaap.
En dan zeggen dat ze het wel snapt, en dat wij dom zijn omdat we dat niet doorhebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het grappige is is dat ze het gewoon niet snapt, slotjes vragen is meestal vrij zinloos en ze blijft het proberen
Ik verwachte bij de update dat je weer ontslagen was.quote:
Ik snapte het wel. Dat ik zeg dat ik bij 6 bedrijven ben aangenomen, was gewoon ernaast. En dat heb ik net ook al verteld. Maarja, dit word een welles en niettes spel. Verspil me tijd niet meer aan jou.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Aan de hand van deze opmerking
[..]
Word toch duidelijk dat je het niet snapt, en je kauwt niks voor door te zeggen dat je het wel snapt.
Je moet nog wel eventjes leren bashen voordat je op Fok! mee kan draaien
Oja, en er zit een edit functie om je posts te bewerken dan hoef je niet te doubleposten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |