Peterzwolle dan tochquote:
Waarom een weekendkloon?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet (iets met inwonende ex), dus dan heeft Symph een weekendkloon
Al zitten we bar weinig achter de pc of laptop
EN is ze ook gemount?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft de kabels gewoon al goed aangesloten.
Na na na naquote:
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is het toch?Of voor jou nog niet
geef mij jouw warm danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef mij jouw lekker![]()
MooiHier alles goed
Alleen is het hier zo warm, dat ik half in slaap val
eetse wok!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
ja tuurlijk, net als ik opsta komen ze helemaal in paniek binnen lopen, "er zijn wel 15 incidenten binnengekomen"
die zijn er na de lunch ook nog wel
quote:
er zat een foutje inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
OP bijgewerkt![]()
Over een half uurtje Broodje Kebab eten![]()
![]()
![]()
"Als jullie de IT-baas niet NU rustig laten eten, dan gaatie dood en hebben jullie NOG een probleemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
ja tuurlijk, net als ik opsta komen ze helemaal in paniek binnen lopen, "er zijn wel 15 incidenten binnengekomen"
die zijn er na de lunch ook nog wel
Dus ik moet m nog een keer aanpassen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zat een foutje in![]()
heb hem gemaakt
Doei Enferquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ben weg mensenHeel fijn weekend en tot maandag!
Fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
Fijn weekend zuster Enfermerelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Enfermera het volgende:
yupquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus ik moet m nog een keer aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |