Nee hoor, het is een fluthuisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zonde dat dat gesloopt moet worden!
Kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk wel een huis met veranda worden gebouwd op de vrijgekomen grond dan!
ik vind de grond nog best prijzig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk wel een huis met veranda worden gebouwd op de vrijgekomen grond dan!
tuuk wel megool. Kratje dwarsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
OP het kratje is niet handig, kun je niet bij het bier
Ik dacht dat je voor dat geld de jachthaven erbij kreeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Die zou ik wel aan de achterkant maken dan hoor, want al het verkeer dat naar de jachthaven moet, komt erlangs
Alleen al voor de buren wil ik het graag hebben. Maar KPN weigert het voor te schieten.quote:
want het is naast de ouders van muck?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen al voor de buren wil ik het graag hebben. Maar KPN weigert het voor te schieten.
is aan het water en in een heerlijk rustig gebied hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind de grond nog best prijzig!
Dat zei mijn vader ook al jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor dat geld de jachthaven erbij kreeg.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
want het is naast de ouders van muck?
hoezo, is dat naast jullie ofzo?quote:
nieuwe badkamer, nieuwe keuken, nieuwe tuin = 150 KEquote:
quote:
Betaalbaar, maar te kleinquote:
En vlakbij haar tante en oom. Dus kan 's avonds mooi mantelzorg verlenen. En een keuken hoef ik niet te hebben. Bij mamaMuck smaakt toch alles primaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
want het is naast de ouders van muck?
Dus een suggestie voor LL, zodat ze dan wat dichterbij wat KSC-ers woont?quote:
Doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
En dan van de jachthaven een privéhaven maken en je bent ook dat verkeer kwijt.
TJ en ik hebben meer ruimte dan datquote:Betaalbaar, maar te klein.
Goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus een suggestie voor LL, zodat ze dan wat dichterbij wat KSC-ers woont?
misschien een idee om een kaart van NL te pakken, alle KSC-ers erop te zetten en dan te kijken waar ze kan wonen zodat alle KSC-ers even dichtbij wonen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |