Ik wil meer het centrum in (das bij het griftpark in de buurt denk ik?) en ik wil hurenquote:
kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
(das bij het griftpark in de buurt denk ik?)
utrecht is utrecht..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil meer het centrum in (das bij het griftpark in de buurt denk ik?) en ik wil huren
Ik kom ook niet veel verder!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
utrecht is utrecht..
ik weet alleen CS
Ga jij lekker op kanaleneiland zitten danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
utrecht is utrecht..
ik weet alleen CS
Dan haal ik je daar wel op zondagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
utrecht is utrecht..
ik weet alleen CS
jij sluit mij door te zeggen dat jij niet lekke rgenoeg voor mij zou kunne koken hoor, ik doe niksquote:
Ondiep is toch ook een leuke buurt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ga jij lekker op kanaleneiland zitten dan
En jou ook wel hoorquote:
Logisch, van heen en weer reizen word je dan ook niet vrolijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Naar mijn ouders...
Dinsdag keuringsarts+muziek
woensdag keuringsarts
donderdag kaakchirurg
Dus mja, ik blij maar in wijk, anders blijf ik heen en weer aan het reizen
Heeft wel iets hoor, lekker op een kratje voor de deur zittenquote:
nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, van heen en weer reizen word je dan ook niet vrolijk.
beetje schelden op de burenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft wel iets hoor, lekker op een kratje voor de deur zitten
OP het kratje is niet handig, kun je niet bij het bierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft wel iets hoor, lekker op een kratje voor de deur zitten
daar heeft ze binnen 3 dagen bonje met haar rechtse ideeën!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ga jij lekker op kanaleneiland zitten dan
Beter oefenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
OP het kratje is niet handig, kun je niet bij het bier
quote:
Ies diescriemienatiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar heeft ze binnen 3 dagen bonje met haar rechtse ideeën!
Naar mannetjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik zag Wijk en ik klikte weg. Wat een naar dorp is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |