abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94283275
Ts zag gisteren een programma op de bbc wat ging over straatkinderen in zimbabwe. Deze kinderen konden voor een bedrag van 2 dollar naar school. Nou zou Ts best wel een kind willen sponseren voor een klein bedrag per maand zeg iets van 5 dollar. Lijkt me wel genoeg voor eten/kleding en onderdak maar ts heeft geen zin in dat de directeur met het geld ervandoor gaat zoals foster parents plan ofzo. Daarnaast wil Ts wel regelmatig contact met het kind bijvoorbeeld een update via een brief. Bestaat er zoiets?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:33:00 #2
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_94283614
Zelf contact opnemen/plan opzetten.
To doom or not to doom
pi_94283671
via oxfam kan je kinderen 'adopteren' en ze bijvoorbeeld studiebeurzen geven.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_94283865
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
via oxfam kan je kinderen 'adopteren' en ze bijvoorbeeld studiebeurzen geven.
Zat net te kijken maar ook hier weer krijg het idee dat het geld grotendeels gaat naar de organisatie en niet naar de persoon. Als je al kijkt naar een cadeau geven. Een koe kost 106 euro. Nou je kan me veel vertellen maar die kost daar echt niet zoveel.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:49:34 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94284284
:') Da's toch geen geld voor een koe man.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94284722
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Zat net te kijken maar ook hier weer krijg het idee dat het geld grotendeels gaat naar de organisatie en niet naar de persoon. Als je al kijkt naar een cadeau geven. Een koe kost 106 euro. Nou je kan me veel vertellen maar die kost daar echt niet zoveel.
Onderschat dat niet hoor. Veel mensen denken dat alles per definitie ontzettend goedkoop is in derde-wereld landen vergeleken met ons. Maar de laatste jaren zijn door de marktwerking de prijzen enorm omhoog gegaan en in veel landen verschilt het helemaal niet zoveel. Dit geldt vooral voor onderwijs, in Ghana bijvoorbeeld zijn de kosten voor fatsoenlijk middelbaar en universitair onderwijs bijna vergelijkbaar met hier.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:05:28 #7
104963 ETA
European Travel Author
pi_94284895
Mogelijk dat je Kiva interessant vindt. Het gaat weliswaar om microkredieten voor ondernemers in ontwikkelingslanden, maar kinderen zullen er indirect beter van worden door verbeterde gezinssituaties.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_94289980
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef ETA het volgende:
Mogelijk dat je Kiva interessant vindt. Het gaat weliswaar om microkredieten voor ondernemers in ontwikkelingslanden, maar kinderen zullen er indirect beter van worden door verbeterde gezinssituaties.
Via kiva doe ik al het 1 en ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')