quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggen
Ligt eraan hoe ver dat gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:57 schreef Roguee het volgende:
Leuk dat iedereen z'n mening heeft en 'fan' is van eenieder, maar af en toe een flinke discussie daarover is ook leuk
psiesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:57 schreef Roguee het volgende:
Leuk dat iedereen z'n mening heeft en 'fan' is van eenieder, maar af en toe een flinke discussie daarover is ook leuk
Tja dooddoener, maar dat is fok. Als je je er aan stoort, gewoon omheen lezenquote:
pinkdream mag het uitleggen ....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef rilumaan4 het volgende:
ik zou niet weten wat er goed is aan jo
ik denk haar uiterlijk ze is best leuk om te zien op sommige puntjes mischien te nep
maar het is gewoon jammer dat haar karakter naadje is
het is alleen ik en als dat nou zo veranderen maar dat geloof ik nie
ben benieuwd of ze het redquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
1 uur zonder roken, nog 23 te gaan.
ja ik lees vooral mee omdat ik dan alles kan volgen want heb wel ziggo opstaan maar zie niet allesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:59 schreef Roguee het volgende:
[..]
Tja dooddoener, maar dat is fok. Als je je er aan stoort, gewoon omheen lezen
ontopic dan maar weer: Gerard is zowaar van z'n plek afgegaan![]()
Idd, ik vind het heerlijk hoe Gerard haar zit te stangenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef Flow3r het volgende:
Dat Joanna perfect is voor het spel wordt hier al wel bewezen, kijk alleen al naar alle ergernissen, zonder haar was het stukken saaier
maar wat maakt Jo zo bijzonder dan voor jou?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja ik lees vooral mee omdat ik dan alles kan volgen want heb wel ziggo opstaan maar zie niet alles
en soms zeg ik eens wat maar verder boeit me niet zo hoor dat mensen Joanna niet leuk vinden
en gerard (:r) wel
je kots smiley doet het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja ik lees vooral mee omdat ik dan alles kan volgen want heb wel ziggo opstaan maar zie niet alles
en soms zeg ik eens wat maar verder boeit me niet zo hoor dat mensen Joanna niet leuk vinden
Ze is toch boeiend om naar te kijken? Zowat IEDEREEN hier volgt haar op de streamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar wat maakt Jo zo bijzonder dan voor jou?
GEER is BAASquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil weer omkleden, maar Gerard vertikt het om weer op te staan.
Gerard is goed bezig.
In dat kakwijf zit totaal geen teamspirit.
Mooi stel die 2 voelen mekaar ook steeds beter aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:02 schreef bollokus het volgende:
gerard is cool! en dat lachje van karim!
Dat is ook the spirit denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Shit hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:02 schreef Roguee het volgende:
[..]
je kots smiley doet het niet![]()
Geniaal toch, dat juist die 2 nu aan elkaar vast zitten.
quote:
ja dat heb ik me ook al wel eens af zitten vragenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:02 schreef rilumaan4 het volgende:
mo is een meid met uiterste
ik zou wel eens hebben willen weten hoe jurien zou zijn geweest maar helaas
Laura is echt een STUK leuker nu ze aan Karim vast zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is ook the spirit denk ik.
Lekker je eigen mening en verder boeien wat een ander daarvan vindt.
Zo blijf ik achter Laura staan, en wat over haar al geschreven is
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:03 schreef bollokus het volgende:
jo: ik kan niet zolang stil liggen
geer: wen er dan maar aan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is ook the spirit denk ik.
Lekker je eigen mening en verder boeien wat een ander daarvan vindt.
Zo blijf ik achter Laura staan, en wat over haar al geschreven is
Gelukkig wel , Laura begint eindelijk een beetje te worden zoals ik haar ken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:04 schreef Roguee het volgende:
[..]
Laura is echt een STUK leuker nu ze aan Karim vast zit
Doet haar duidelijk goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Gelukkig wel , Laura begint eindelijk een beetje te worden zoals ik haar ken.
moet hij wel mee die boom inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef bollokus het volgende:
geer: ik wil best een keer opstan maar je kunt de boom in als het gaat onm een gekreukte pantalon een een verkeerd gekleurde zonnebril![]()
laat ze dan nog ff vastzetten vind l nu nog leuker!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Gelukkig wel , Laura begint eindelijk een beetje te worden zoals ik haar ken.
quote:
Big deal, ze laat zich ook berijden waar de hele slaapkamer bij is.quote:
lol Maikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:07 schreef DownToEarth het volgende:
Hahaha, wie zit er op de pot te schijten?
hahaha dat kan toch niet bah bahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:07 schreef DownToEarth het volgende:
Hahaha, wie zit er op de pot te schijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |