Als de regie denkt dat dat kijkcijfers oplevers wordt dat ook uitgezonden. Zie me zelf liever plassend op een wc terug dan kotsend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:12 schreef delfse het volgende:
[..]
Maar als je naar de wc gaat wordt dat niet uitgezonden.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de regie denkt dat dat kijkcijfers oplevers wordt dat ook uitgezonden. Zie me zelf liever plassend op een wc terug dan kotsend.
Ja vertelde die laats ook al, gewoon omdat hij het leuk vond..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Roguee het volgende:
Alex vertelt net dat hij 5 (!!) jaar in gtst heeft gespeeld, als figurant.
aan die scheet kon hij horen dat Maik nog maagd was...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik heeft net gescheten en Spermavio duikt de WC in. Hij mist natuurlijk de poeplucht.
Dan moet er dus wel iets meer gebeuren dan alleen poepen en plassen. Kotsen (Maik), Afluisteren (Joanna) en samenwerken (Laura en Karim)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de regie denkt dat dat kijkcijfers oplevers wordt dat ook uitgezonden. Zie me zelf liever plassend op een wc terug dan kotsend.
Speelde zijn oom niet een hoofdrol?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Roguee het volgende:
Alex vertelt net dat hij 5 (!!) jaar in gtst heeft gespeeld, als figurant.
Huh, ze nemen het mee naar de slaapkamer, dan weet ik t ook nietquote:
Aafje: SIGARETTENquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Huh, ze nemen het mee naar de slaapkamer, dan weet ik t ook niet
Edit: toch wel, buiten even vragen of er nog verzoekjes zijn
Thx, ik hoopte gewoon dat ze iets verdachts aan het doen warenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:16 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Huh, ze nemen het mee naar de slaapkamer, dan weet ik t ook niet
Edit: toch wel, buiten even vragen of er nog verzoekjes zijn
die komen vast niet voor 10 uur morgenochtend tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef Sjalalamantha het volgende:
Hopelijk krassen Laura en Karim de sigarettjes door. Of ze moeten ze onderscheppen als de boodschappen komen.
Morgen al weer toch??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die komen vast niet voor 10 uur morgenochtend toch
Dat is waar ook. Aaf wil gelijk 5 pakjes, een voorraadje inslaan zodat dit haar niet nog een keer overkomt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die komen vast niet voor 10 uur morgenochtend toch
Mooie omschrijving voor de live show: Genadeloos ontmaskerd door de eigen kijkers....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-0-293-0-p
![]()
210.000 kijkers voor de live show gisteren.
Ter vergelijking: Oh, oh Tirol trok 1.017.000 kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |