quote:
Haha, geen details. Geen details.
Ik had gistermorgen tot 2 x toe een rare droom.
Eerst was ik half wakker en viel ik weer in slaap en soms heb je dat je dan wakker schrikt. Dat had ik ook. Ineens een plof net of er een ballon in mijn hoofd ontplofte. Ik dacht dat ik een hersenbloeding ofzo had. Schrok me wezenloos.
Toen was ik weer in slaap gevallen en droomde ik dat ik op 1 of ander station was en dat ik met de trein moest, maar die trein was niet van de NS maar van een particulier. Dus stond er iemand bij de deur en die moest 5 euro hebben. Dus ik pak mijn portomonaie en hij grist er zo wat geld uit en ik dus boos omdat ik dacht dat hij meer pakte dan die 5 euro. Dus dikke stennis schoppen daar en toen liep ik boos naar binnen en die vent zei tegen me van "ik pak je nog wel".
Dus toen ik eenmaal in die trein zat naast mijn kameraad (die ook ineens in die droom voorkwam) kwam die vent met een pistool binnen lopen en schoot zo door mijn kameraads hoofd heen en zo mij 5 x door m'n kop. Ik schrok wakker en voelde gelijk aan mijn hoofd en keek of ik bloed zag. Heb een paar uur rond gelopen met een raar gevoel daarna. Heel bizar.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger