Wat een homo's. Hun hebben het er toch fout neergezet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moest hem terug sturen en de verzending van 6,75 waren voor mijn rekening..
ze zeiden dat het mijn fout was....
Lekker gedroomt?quote:
Haha, geen details. Geen details.quote:
Bier enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar niemand die wat spannends gaat doen dit weekend?
Ja, na zulke rare dromen ben je dan toch wel blij dat je leeft.quote:
Ja, naar een verjaardag van een vriendin. Ik weet nog steeds niet wat voor een cadeau ik moet kopen. Tips?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar niemand die wat spannends gaat doen dit weekend?
Budget?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, naar een verjaardag van een vriendin. Ik weet nog steeds niet wat voor een cadeau ik moet kopen. Tips?
Ga je met een stuntvliegtuig dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooie bos rode rozenHopen dat ze de reis overleven
Ik ken genoeg dames die net zoveel hebben met bloemen als met copografie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Naar mijn mening doen bloemen het altijd goed.
Waardebonnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou een waardebon van de Douglas o.i.d. kopen. Of anders een Antonio Banderas opblaaspop.
[ afbeelding ]
Hoi meidquote:
Een busje balistol om het geweer te smeren. Nieuwe kleiduifbordjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WaardebonnenKan ik net zo geld in een enveloppe doen, dat zijn ook waardebonnen. En de tijd van opblaaspoppen, vibrators, handboeien, stripacts, etc. ligt een beetje achter me.
De dame in kwestie trouwens![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze tegenwoordig ongewapendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Een busje balistol om het geweer te smeren. Nieuwe kleiduifbordjes
Tja, ik ben dan ook weinig origineel qua kado's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WaardebonnenKan ik net zo geld in een enveloppe doen, dat zijn ook waardebonnen. En de tijd van opblaaspoppen, vibrators, handboeien, stripacts, etc. ligt een beetje achter me.
[ afbeelding ]
Er moet ook nog gewerkt wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, dat was de ToF-post-piek van vandaag...
Heb al 2 dagen weekend. Stomme uitzendcontracten van 3 dagen in de week minimaal.quote:
HoiHoi! Alweer een beetje beter?quote:
Hij is computernerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor je (pita)brood?
Nou ik had daar ook gesolliciteerd en toen ik die vacature zo las dan is er best veel te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan niet, want hij moet werken. Een echte compternerd werkt niet...
Net als jij prutsen met computers. En tussendoor internettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor je (pita)brood?
Is dat Hellen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |