Wat een homo's. Hun hebben het er toch fout neergezet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moest hem terug sturen en de verzending van 6,75 waren voor mijn rekening..
ze zeiden dat het mijn fout was....
Lekker gedroomt?quote:
Haha, geen details. Geen details.quote:
Bier enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar niemand die wat spannends gaat doen dit weekend?
Ja, na zulke rare dromen ben je dan toch wel blij dat je leeft.quote:
Ja, naar een verjaardag van een vriendin. Ik weet nog steeds niet wat voor een cadeau ik moet kopen. Tips?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar niemand die wat spannends gaat doen dit weekend?
Budget?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, naar een verjaardag van een vriendin. Ik weet nog steeds niet wat voor een cadeau ik moet kopen. Tips?
Ga je met een stuntvliegtuig dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooie bos rode rozenHopen dat ze de reis overleven
Ik ken genoeg dames die net zoveel hebben met bloemen als met copografie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Naar mijn mening doen bloemen het altijd goed.
Waardebonnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zou een waardebon van de Douglas o.i.d. kopen. Of anders een Antonio Banderas opblaaspop.
[ afbeelding ]
Hoi meidquote:
Een busje balistol om het geweer te smeren. Nieuwe kleiduifbordjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WaardebonnenKan ik net zo geld in een enveloppe doen, dat zijn ook waardebonnen. En de tijd van opblaaspoppen, vibrators, handboeien, stripacts, etc. ligt een beetje achter me.
De dame in kwestie trouwens![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze tegenwoordig ongewapendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Een busje balistol om het geweer te smeren. Nieuwe kleiduifbordjes
Tja, ik ben dan ook weinig origineel qua kado's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WaardebonnenKan ik net zo geld in een enveloppe doen, dat zijn ook waardebonnen. En de tijd van opblaaspoppen, vibrators, handboeien, stripacts, etc. ligt een beetje achter me.
[ afbeelding ]
Er moet ook nog gewerkt wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, dat was de ToF-post-piek van vandaag...
Heb al 2 dagen weekend. Stomme uitzendcontracten van 3 dagen in de week minimaal.quote:
HoiHoi! Alweer een beetje beter?quote:
Hij is computernerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor je (pita)brood?
Nou ik had daar ook gesolliciteerd en toen ik die vacature zo las dan is er best veel te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan niet, want hij moet werken. Een echte compternerd werkt niet...
Net als jij prutsen met computers. En tussendoor internettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor je (pita)brood?
Is dat Hellen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou ik had daar ook gesolliciteerd en toen ik die vacature zo las dan is er best veel te doen.
Daarom zoek ik iets andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat kan niet, want hij moet werken. Een echte compternerd werkt niet...
Ghehehe, ik bedoelde de dame in kwestiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je daarmee het meervoud van 'hel' bedoelt, ja!
Anders nee![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ghehehe, ik bedoelde de dame in kwestie
Dat is alweer een stap in de richting van veel beterquote:
Aw, helpt een kusje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gaat wel. De tijd gaat nogal langzaam vandaag. Maar goed, ik sla me er doorheen...
Komt t ook welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is alweer een stap in de richting van veel beterHet komt vanzelf weer goed
Je had ook op de koffie kunnen gaan bij de gebruiker en soebatten of het ontgrendelen wel zin heeft op een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, net weer een account ontgrendeld. Wat een werk...
* TheGirlNextDoor geeft 100%Tukker een kusje!quote:
Had ik kunnen doen, maar niet bij deze user/afdeling...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je had ook op de koffie kunnen gaan bij de gebruiker en soebatten of het ontgrendelen wel zin heeft op een vrijdagmiddag.
Tijd om humor te introduceren. Heb je wat te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Had ik kunnen doen, maar niet bij deze user/afdeling...Humor kennen ze daar niet.
Dankjewel Nat!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor geeft 100%Tukker een kusje!
Ben ik met je eens, maar op de betreffende afdeling ligt dat enigzins gevoelig. En ik ken mezelf: ik ga vaak nét een stapje te ver.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd om humor te introduceren. Heb je wat te doenIk vind het juist prachtig om omhoog gevallen figuren te jennen
Directie zeker? Mijn favorietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ben ik met je eens, maar op de betreffende afdeling ligt dat enigzins gevoelig. En ik ken mezelf: ik ga vaak nét een stapje te ver.
Gisteren nog gedaan bij een medewerkster: "ikbendom" als wachtwoord, omdat ze hem vergeten was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je die account ontgrendeld en je moet een nieuw wachtwoord voor ze instellen moet je gewoon iets doen als j4ck455 ofzoJackass dus.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nicole komt zometeen direct vanuit haar werk naar hier![]()
Echte liefde.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
neemt ze ondertussen shoarma mee? dat zou helemaal baas zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
krijgj dr eindelijk van langsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd goed voor je libido, shoarma met knofsaus vreten met je vriending.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
neemt ze ondertussen shoarma mee? dat zou helemaal baas zijn
Jup maargoed, kon er lang of breed over door gaan, heb niks terug gekregen aan verzendkostenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat een homo's. Hun hebben het er toch fout neergezet?
Prima.quote:
Emte? zit ie daar ook al dan? of kom je hier bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Nog 20 minuten... en dan weekend! Boodschapjes doen bij mijn tokkie-vrienden van de Em-Té en daarna richting het vrouwtje!
En hoe is het met Stridje?
Hier in Enschede ja. Velve-Lindenhof kansenwijk representing!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Emte? zit ie daar ook al dan? of kom je hier bij mij![]()
Lekker weekend straks dus, en jullie gaan lekker gezamelijk koken of dat dan weer niet
Wel goed, daar?
Ik heb nog nooit gekookt op basis dingen na zoals nasi of ei ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier in Enschede ja. Velve-Lindenhof kansenwijk representing!Als het goed is maakt dinnetje vanavond het eten. Dus ik hoef alleen maar aan te schuiven.
Wanneer ga jij eens voor ome Tukker koken?
Gewoon doen wat er op het pakje staat of op het internet. Gaat meestal ( bij mij iig ) wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekookt op basis dingen na zoals nasi of ei ofzo
Dus helaas, bestel maar wat betaal ik het wel...
Ah, ik vind het niet echt een bijzondere winkel..
Hij zit hier nu een weekje ofzo die Emte maar vond Sanders fijner
Wat gaat mevrouw voor meneer koken dan
Eh en hallooo wtf jij hoort mij te verzorgen als stoere man/prins die alles kan voor dit kleine (kuch) meisje
dat heb ik toch maar even mooi voorspeld gistermiddagquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond gaat Twente door, gaat PSV door en gaat Ajax niet door
ik heb de stream aanstaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:00 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond Almere City FC FC Volendam, kraker dacht ik zo!
quote:
laat de stream gewoon aanstaan, schakelen we zo doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga sowieso AZ - Vitesse kiekn
voor het NL-voetbal is het jammer, maar ze zijn inderdaad ff goed met beide voeten op grond gezet!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een heerlijk gevoel dat die Ajacieden hard op de plek zijn gezet
Nijverdal ASO dorpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF
Dikke vuurwerkshow hier buiten
wat dat betreft misschien niet nee... vind het gewoon grappig om te kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet jij ook al
Dan zitten we dus duidelijk NIET op 1 lijn
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat dat betreft misschien niet nee... vind het gewoon grappig om te kijken
Idd, schaam jequote:
Ja, hier heeft hij gewoon een puntquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ga maar lekker met Justin op 1 lijn zitten
Moet ie wel naar hier komen, ik zit net zo lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ga maar lekker met Justin op 1 lijn zitten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef Redbaron het volgende:
alles dat begint met Ohoh moet je bedenkingen bij hebben
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef Redbaron het volgende:
alles dat begint met Ohoh moet je bedenkingen bij hebben
Gaan Justin, jij en ik lomp zuipen terwijl we metal luisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan kan die mooi samen met Remco op de bank Ohoh gaan kijken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan Justin, jij en ik lomp zuipen terwijl we metal luisteren
Idd, AZ - Vitesse kieknquote:
Wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
kerel laat Matsoe Matsoe gewoon in z'n Ferrari rijden![]()
Nu ga ik weer op één lijn met jou zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
na de eerste helft duik ik m'n nest in, heb de knoll'n op
nou hoeft het niet meer, ga maar lekker lomp zuipen en metal luisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu ga ik weer op één lijn met jou zitten
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou hoeft het niet meer, ga maar lekker lomp zuipen en metal luisteren
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Om het goed te maken met Remco hier een filmpje van iemand die van 60 meter duikt
quote:Lieve dames, ook alvast weten waar je je volgende vakantie gaat plannen? De complete kaart is hier te bekijken.
quote:Remco zegt:
zou er 1 profclub ter wereld zijn waar een speler (shag) mag roken en bier mag drinken?
David zegt:
denk dat ze Berg nu aanmoedigen
misschien wordt 'ie er beter van
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
[..]
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Nederlandse penis slaat geen pleefiguur
[..]
En dat versta jij onder koken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon doen wat er op het pakje staat of op het internet. Gaat meestal ( bij mij iig ) wel goed
en hoe heb jij dan leren lezen, schrijven, rekenen, etc?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lekker klakkeloos iets overnemen is niet echt leren vind ik....
Dat snapt niet iedereen schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef omearos het volgende:
[..]
en hoe heb jij dan leren lezen, schrijven, rekenen, etc?
Het is een begin, daarna ga je vanzelf varieren en proberen
Bas!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat snapt niet iedereen schat![]()
Sommigen denken dat alles perfect gat vanaf moment 1
quote:
Ha kearlquote:
Formeel zegquote:
Een pak lezen is net als een tutorial van internet doen, je doet het na maar vervolgens weet je niet wat je nu gedaan hebt..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef omearos het volgende:
[..]
en hoe heb jij dan leren lezen, schrijven, rekenen, etc?
Het is een begin, daarna ga je vanzelf varieren en proberen
ben niet getrouwdquote:
maar een beetje basis is wel handig om mee te beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Een pak lezen is net als een tutorial van internet doen, je doet het na maar vervolgens weet je niet wat je nu gedaan hebt..
Ik leer liever het product kennen en ga er mee experimenteren.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Respect! voor de ouderen onder ons he
Gewoon Nicole kan toch ook?quote:
One sexeh ladehquote:
Tjooquote:
Nou doe jij het lekker op jouw manierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:19 schreef omearos het volgende:
maar een beetje basis is wel handig om mee te beginnener zijn geweldige basiskookboeken met tips voor variatie en uitleg over ingredienten
Nicole kan fantastisch koken hoor, komt o.a. door die basisquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou doe jij het lekker op jouw manieren ik het op de mijne..
Tsja mij een zorg ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nicole kan fantastisch koken hoor, komt o.a. door die basis
Blijkbaar, want je gaat er maar over doorquote:
Dat weet jij, dat weet ik, maar sommigen geven daar niet omquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zij reageert op mij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blijkbaar, want je gaat er maar over door
ieder zijn methode idd. Gewoon ergens beginnen en kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou doe jij het lekker op jouw manieren ik het op de mijne..
Waarom, waar maak jij je druk om hoe ik zal gaan koken? hij heeft toch een vriendin, ik hoef zijn eten niet te verzorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef omearos het volgende:
[..]
ieder zijn methode idd. Gewoon ergens beginnen en kijken wat er gebeurten dan een keer lekker voor 100% Tukker koken
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
probeerde alleen wat ideeën aan te dragen om een start te maken met kokenquote:
Ik kom zelf ook wel eens in een supermarktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef omearos het volgende:
probeerde alleen wat ideeën aan te dragen om een start te maken met koken
Kook jij in de supermarkt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kom zelf ook wel eens in een supermarkt.. Maar ik pas liever.
Padoem tsjj!quote:
Het zegt meer over jou dan over mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dit bewijst wel weer op welk niveau jij zit
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dan over mij![]()
en diemag je bewaren voor je vriendje, oh wacht die heb je niet
- never mind -quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dan over mij![]()
en diemag je bewaren voor je vriendje, oh wacht die heb je niet
quote:
Bohquote:
Hans Libergquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:51 schreef Under_Score het volgende:
boh! bitterballendie zouden er wel ingaan
![]()
zo, vanavond lekker naar hans liberg geweestdat was wel lachen
Bij een mod?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar kan je iemand opgeven voor een ban omdat ie je lastig valt?
Een FA pm'enquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sorry ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef FCTVCF het volgende:
Straks in een zuid-afrikaan hier in me huis, uitwisseling van broertje ofzo
Whehe die gaat als gewelddadige alcoholist weer weg hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef FCTVCF het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef FCTVCF het volgende:
Denk eerder als gewonde zuid-afrikaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Whehe die gaat als gewelddadige alcoholist weer weg hier
in?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:10 schreef FCTVCF het volgende:
quote:
Vuist in zijn oorquote:
Hooliequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:42 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Vuist in zijn oor
Mja hij is er nu, ga ik niet zoveel last van hebben denk ik, al praat hij mij te snel engels en ik kan dat voor geen fuck
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag dames en heren.
Lekker weertje.
Kon dat maar. Ik ben min of meer aan huis gekluisterd... pieperdienst...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een heerlijk weertje om op pad te gaan
Wat heb je misdaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Kon dat maar. Ik ben min of meer aan huis gekluisterd... pieperdienst...
Gesolliciteerd op een baan waarbij je pieperdienst moet draaien. Als de zooi uitvalt op het werk en zo.quote:
Klote manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Gesolliciteerd op een baan waarbij je pieperdienst moet draaien. Als de zooi uitvalt op het werk en zo.
Met uitjesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, stukje door 't dorp gewandeld met Nicole, heb een harinkje gehaptLEKKAH!
quote:
quote:
quote:
WTF. Eerst piepers en nu dit?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[me=100% Tukker] is jaloers.
[/me]
Ik ga zo vega-schnitzels bakken...
Dank je. Het zijn de geneugten van een vega-freundin...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF. Eerst piepers en nu dit?Sterkte
concessiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je. Het zijn de geneugten van een vega-freundin...
Smakelijk.
14.gifquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen die in boerentaal op internet schrijven!
quote:
Had je een nieuw account btw?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[me=100% Tukker] is jaloers.
[/me]
Ik ga zo vega-schnitzels bakken...
quote:
Ze zijn beide goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:21 schreef omearos het volgende:
hmf, ik heb geen sociaal leven
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Had je een nieuw account btw?
Kontkrum was iets te ? ..
Morgen haal ik de schade in en maak ik cevapjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef omearos het volgende:
[..]
concessies
Doe mij maar een lekker stuk vleesch
Verwacht niet té veel hč.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oeh
Dus we gaan elkaar heletijd spammen?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen haal ik de schade in en maak ik cevapjes...
[ afbeelding ]
Oeh, mag ik komen eten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen haal ik de schade in en maak ik cevapjes...
[ afbeelding ]
Lasagnaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Redbaron het volgende:
hmm hier zouden we lasagne eten maar mn broertje moet zo nodig kip hebbe dus krijg ik gehaktballen met konijnenvoer en gebakken krieltjes
En terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen die in boerentaal op internet schrijven!
Het is Lasagne! en dat hoor je zelf te makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Oeh, mag ik komen eten?![]()
[..]
Lasagnastaat hier ook nog in de koelkast
En de restjes in de koelkastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is Lasagne! en dat hoor je zelf te maken
Oh zo, ja dan wel in de koelkast...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:48 schreef omearos het volgende:
[..]
En de restjes in de koelkast
Koel ding:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |