Oooohh met mushrooms!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dit nu weer voor een faalhazenOP?![]()
Muis! Kiek es!
[ afbeelding ]
De andere tekening moet een verrassing blijven, zegt Christan
Doe dan even een PM met je adresquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Muis006 het volgende:
Oooohh met mushrooms!
Dankjewelen ik wacht met smart op de verrassing!
Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:
De OP is niet meer up-to-date (en er is mee geknoeidhe Multi) maar ik ben te lui om hem te updaten
bewijs:quote:
En alles stond meteen niet meer op volgordequote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Muis006 het volgende:
Alleen Tombeeb, dit is mijn standaarddinges, de krokussen is omdat het lente wordt
Das zonde van de pcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef sararaats het volgende:
Als ik de lapo heb, mag iemand anders een topic openen.
Tenzij ik op een pc zit
Oooow eerst wel ! ik had mezelf achteraan gezet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bewijs:
[..]
En alles stond meteen niet meer op volgorde![]()
![]()
Ja, dat maakt de tekening ook zo briljant. Ik vind 'm echt superquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Let ook op de details: muizen in plaats van muntenEn natuurlijk die geniale krabpaal
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef vamperotica het volgende:
Nu even een executieverkoop van mn inboedel voorkomen![]()
iPod of iPad? Dat eerste lijkt me zo lastig internetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
Ik heb met de iPod niet overal wifi verbinding.
Mijn pc heeft behoorlijk kuren en moet dringend SP 3 hebben maar ik ben bang dat ik iets verkeerd ga doen.
Oh ja, ik zie het, Ll heeft JJH eruit gegooidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oooow eerst wel ! ik had mezelf achteraan gezet.
Maar daarna heeft iemand het veranderd, want toen stond ik opeens op de 2de rij ofzo.
Dat heb ik niet gedaan
iPod touchquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
iPod of iPad? Dat eerste lijkt me zo lastig internetten.
Ik had ooit een tekening van Elies (danweetjehetwel) bij wijze van geintje in de wiki gezet en toen had ik een edit-banquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het, Ll heeft JJH eruit gegooid
Nee hoor.. Tis al gergeld!quote:
quote:
Dan mag iedereen die het wil fijn jouw spulletjes komen kopen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef sararaats het volgende:
Wat is executieverkoop? Als ik het vragen mag?
Alles is goed. Ik sukkel een beetje met de knie maar dat ligt aan het weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik las iets van spannende tijden voor broer en schoonzus in Japan en een zieke kat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had ooit een tekening van Elies (danweetjehetwel) bij wijze van geintje in de wiki gezet en toen had ik een edit-ban
welke wagen hebben jullie gekocht/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schree? ferrari_rood het volgende:
Hier ook geen zon te zien.
Vandaag komt de kinderwagen
Bedankt voor de uitleg. Ik kende het woord niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan mag iedereen die het wil fijn jouw spulletjes komen kopen...
(Vaak ligt het ook aan jezelf hoor, dat je het zo ver hebt laten komen!)
Uhmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!! Kleintje en mams doen het goed![]()
Vanmorgen na de kids naar school gebracht te hebben even langs geweest en moeders weer lekekrverwend met wat extra eten en ze doet het geweldig![]()
Nu even een executieverkoop van mn inboedel voorkomen![]()
Al geregeld, mag gewoon weer verder met de betalingsregeling!quote:
Zonder het hier te melden?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dat maakt de tekening ook zo briljant. Ik vind 'm echt super
(sorry; was even naar de kapper)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat mams het goed doet maar die executieverkoop klinkt niet fijn. Lukt het deze tegen te houden? Anders mag je hier wel wat spullen stallen
Wij hebben de mutsy transporter gekocht nouja gekregen dus ik maak wel foto's als die er is.
Kan ook lang wachten tussen 13:30 en 18:00 komt die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik of niet?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Mocht het ooit nodig zijn het aanbod staat.Het groeit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik of niet?Mooi
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik woon in de provincie Antwerpen (Gooreind-Wuustwezel)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gebruiken ze daar ook ons ma/mam enz?
Heb ik weer wat geleerd vandaag
Dan woon je redelijk dichtbij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik woon in de provincie Antwerpen (Gooreind-Wuustwezel)
Ik zeg meestal "ons ma"
Het is gewoon de kiftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik had ooit een tekening van Elies (danweetjehetwel) bij wijze van geintje in de wiki gezet en toen had ik een edit-ban
Lief van je! Niet te ranzig he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is gewoon de kift
Ik maak nog wel een keer een nieuwe tekening voor je
Regel een asielactie en ik neem hem voor je meequote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Muisje, kon je maar maandag met Elies mee puppies komen knuffelen![]()
Zo, goede nacht gehad hier!
Om 3 uur laatste voeding gedaan en om half 10 werd ik wakker gebeld door de baas![]()
Na een half uur kletsen hoorde ik nog geen pups dus toen ik opgehangen had keek ik es in de mand, lag dr maar 1![]()
Was Diaz uit de wasmand gekropen en die lag heel tevreden in de handdoek ernaast op de deken te knorren
Haha ja de gevangenis inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee Diaz was aan zn zuigende broertje ontsnapt , heel slim, hij had een prima slaapplek![]()
Maar dit weekend haalt de buuf dr caviakooi van een meter uit de kelder, dan kunnen ze daar in 's nachts
Ik zal het eens in gang zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef Muis006 het volgende:
Regel een asielactie en ik neem hem voor je mee(en dan ook meteen Grees haar carrot cake maar die is niet voor jou).
Jazz doet het niet, die pakt ook de bal af van Jules en gaat er dan heel hard mee rond rennenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het ook grijs en triest![]()
Apporteren doen hier alleen Sjon en Billy, liefst samen, en dan wedstrijdje wie heeft en terug mag brengen![]()
Chico speelt graag met ballen, maar dan wel alleen, mag ik me niet mee bemoeien, dan is de lol dr af![]()
En Kees is altijd alleen maar met botjes in de weer
Lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is Diaz wel heel slim, dus die kun je denk ik echt alles leren.
Sjon stond net op de stoel te pissen![]()
Ik had echt ff de neiging om m zo van t balkon af te gooien, de smeerpijp
Nou, als ze hier iets van kleins af aan leren dan is het wel aandacht delen hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het frustratie? Dat hij nu de aandacht moet delen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier wisselen de zon en de wolkjes elkaar af.
Laterssss
Sinds je niet meer werkt gaat je spelling hard achteruitquote:
quote:
Graagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Mag ik je UI zonder reclame voor in de OP?
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Non, heeft dat mormel nou al in dat bakkie gepist?
Oeh, wel te veel uren eigenlijk, maar ik kan het altijd proberen, tnxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef APK het volgende:
http://www.uitzendbureau.(...)antenservice-inbound
Niks voor jou, tombo?
Of zijn dat te veel uren?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:12 schreef APK het volgende:
http://www.uitzendbureau.(...)antenservice-inbound
Niks voor jou, tombo?
Of zijn dat te veel uren?
Ik zat hier te zoeken http://www.uitzendbureau.nl/amsterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |