gaarne....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ben jij dan de voorzitter ?
Die move van haar snap ik ook niet. De eerste weken roept ze dat haar vriend een slampamper is die voor niets of niemand deugt, zegt ze minstens twee keer per dag dat ze denkt dat de relatie al zo goed als over is en dat ze niet verwacht verder te gaan na SST en dan nu dus dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap niet dat jo zich zo'n zorgen maakt over haar vriend.. ze heeft hem al zo zwart gemaakt, die is echt wel klaar met haar lijkt me
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Wat mij eerder irriteert i dat als een bewoonster er lekker uit ziet ze overal mee weg kan komen ook al is ze funest voor het spel. Neem nou Monique; als dat een dikke lelijke trien was geweest was ze allang uitgekotst om haar gedrag maar omdat ze mooi is mag ze blijven![]()
Dat komt door al die kwijlkerels hiero
Gerardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zie maar bar weinig om van te gaan kwijlen
Bashen mag altijd! Daar zijn deze topics juist voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da;s waar ik zit sinds SST er hier pas bij.
Maar misschien lees ik er sneller overheen.
Zo zullen er zeker mensen xzijn, heb ik van horen zeggendie zich irriteren aan mijn Laura gebash
![]()
Maar gewoon doorscrollen dusdan
PB huppelt hier langer mee dan jij en ik, misschien moet jij een cluppie oprichten? wie weet kom ik dan ook nog wel effe langsquote:
Ik lees gewoon tussen de regels door hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da;s waar ik zit sinds SST er hier pas bij.
Maar misschien lees ik er sneller overheen.
Zo zullen er zeker mensen xzijn, heb ik van horen zeggendie zich irriteren aan mijn Laura gebash
![]()
Maar gewoon doorscrollen dusdan
Vandaar dat we konden vertellen dat Guido ging vertrekken en met wat voor een stand!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Wat mij eerder irriteert i dat als een bewoonster er lekker uit ziet ze overal mee weg kan komen ook al is ze funest voor het spel. Neem nou Monique; als dat een dikke lelijke trien was geweest was ze allang uitgekotst om haar gedrag maar omdat ze mooi is mag ze blijven![]()
Kan niet lang meer duren hopelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef muzas het volgende:
mogguh![]()
Zijn de sigaretten al weg? en hangt aafke al in de gordijnen?
echt vrouwen luisteren en lezen maar voor de helftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik lees gewoon tussen de regels door hahaha
Komt helemaal goed
morge, ja, neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef muzas het volgende:
mogguh![]()
jij mag wel langs komen hoor maar PB absoluut nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
PB huppelt hier langer mee dan jij en ik, misschien moet jij een cluppie oprichten? wie weet kom ik dan ook nog wel effe langs
IDD dat kan dus niet anders, sommige dingen zijn gewoon simpel aan elkaar te linkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die move van haar snap ik ook niet. De eerste weken roept ze dat haar vriend een slampamper is die voor niets of niemand deugt, zegt ze minstens twee keer per dag dat ze denkt dat de relatie al zo goed als over is en dat ze niet verwacht verder te gaan na SST en dan nu dus dit.
Dit versterkt bij mij het vermoeden dat ze wel degelijk contact met het thuisfront heeft (gehad).
dat ze opschiet met eten en die peuk wil gaan aansteken dan, ik moet nog wat doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren hopelijk
Vanaf nu wel weer hoop ik.quote:
Heerlijk hé vrouwen, je zou er maar van houwen hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
echt vrouwen luisteren en lezen maar voor de helft
nee dat heb ik gemist, vertel het nog eens dan kan het even doordringenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
Horen jullie dat Gerard zegt dat het om het vastzitten gaat
EN NIET OMDAT HET AAN JOANNA IS!!!!!!
quote:
Totdat ze merkt dat ze niks meer heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Flow3r het volgende:
Aafke rookt kennelijk niet zoveel als ik dacht , ze kan goed zonder
PB is liefquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
jij mag wel langs komen hoor maar PB absoluut niet
Ik vind dat ze het nog knap goed doet zonder. Mij had je wel in de gordijnen nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef muzas het volgende:
mogguh![]()
Ja dat geloofd dus geen hond he, hij vindt haar echt een verschrikkelijk mens volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
Horen jullie dat Gerard zegt dat het om het vastzitten gaat
EN NIET OMDAT HET AAN JOANNA IS!!!!!!
we wachten geduldig afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Totdat ze merkt dat ze niks meer heeft
hij zit dan ook aan de slechtste van het hele stel vast, mag ie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard is nu even niet zoals je van hem gewend bent..
Ja, als ik 's morgens niet mijn bakkie leut en peuk heb komt het de hele dag niet meer goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog knap goed doet zonder. Mij had je wel in de gordijnen nu
Ze weet nog niet dat ze weg zijn, dat komt zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
ze weet nog niet dat ze zonder zitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die kerels in het huis haar niet is even de waarheid vertellen , altijd maar janken over dr imago als 30 jarigequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
hij zit dan ook aan de slechtste van het hele stel vast, mag ie?
Weet ze al dat ze weg zijn dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
ja andersom ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat geloofd dus geen hond he, hij vindt haar echt een verschrikkelijk mens volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |