Karim en Laura mochten in een geheime kamer kijken. Daar hing ook een hartje aan de wand met clue's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Waar zie je een hartje bi jde clous va nFlip??
Ik blij dat ik eigen baas ben, deel mijn tijd dan maar om de file heenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
zou er weer een geheim geraden worden. heb net van de anwb gehoort dat er een file voorspeld is bij de kvdw
haha ja en niet zeggen: sorry mamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De Kamer der Geheimen werd dat heel mooi genoemd! Achter de grote spiegel naast het doolhof! Joanna ging zelfs met haar hakken op de bank staan in de hoop ook wat te zien!
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze mij 'ns ontmoet! Hahahaha
stond dat naast het weeralarm voor aafke?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
zou er weer een geheim geraden worden. heb net van de anwb gehoort dat er een file voorspeld is bij de kvdw
Inderdaad. Guido hoef wat mij betreft niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarom hoop ik niet dat Guido terug komt, hij haalt het slome in haar naar boven en dan gaat ze weer kriebelen
Een zeer onstandvastig persoontjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha ja en niet zeggen: sorry mamwel toen ze ging eten. OMG wat een trut is het
dat is bij kinderen ook altijdquote:
hoop doet leven moetje maar denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Dooreten, mensen! Ik wil Aafke wanhopig zien worden als ze haar after-ontbijt sigaret wil roken.
ik lees hier genoeg mannen die kwijlen bij het zien van zoveel vrouwlijk schoon op de streams, dus waarom mag zij niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
O, ik zou echt moordend op zoek gaan wie me dat geflikt zou hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Dooreten, mensen! Ik wil Aafke wanhopig zien worden als ze haar after-ontbijt sigaret wil roken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef CartWOman het volgende:
Hear, hear! Ik schrijf nog niet zo lang mee, maar dit was me al opgevallen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat dus!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik lees hier genoeg mannen die kwijlen bij het zien van zoveel vrouwlijk schoon op de streams, dus waarom mag zij niet?
van allebei watquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
pf sinds dit program, verwaarloos ik alles hiero. kom aan niks toe, ben ik dan verslaafd of gewoon gestoord
dus datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |