nee hoor, een die hard...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
pf sinds dit program, verwaarloos ik alles hiero. kom aan niks toe, ben ik dan verslaafd of gewoon gestoord
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
dat sowiezoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ik
Ze is de ServiA van forums en chats!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
De wereld draait niet om jou ook al schijn je dat chronisch te denken. We weten allemaal dat je op vrouwen valt en dat hoef je niet constant te benadrukken.
hij bedoelde vast dat ie het probleem ook niet zo snaptequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik vond je erg aardig, maar nu moet ik mijn menig gaan bijstellen ???
Nee toch ??
datweetjeniethequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee toch ??
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee toch ??
Hebben ze de asbakken wel geleegd, want ik zie Aafke in staat om dan peuken uit een asbak te gaan roken. (Zoals Tanja in BB5)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
O, ik zou echt moordend op zoek gaan wie me dat geflikt zou hebben
haha ja bukshagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze de asbakken wel geleegd, want ik zie Aafke in staat om dan peuken uit een asbak te gaan roken. (Zoals Tanja in BB5)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja ik snap het probleem ook niet zo, maar goed, ik ben ook gewoon een beetje simpel denk ik
Nou, als je net als Pearlbitch zou reageren op elke post over Gerard zou ik het net zo ergerlijk vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
ja die zijn leeg gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hebben ze de asbakken wel geleegd, want ik zie Aafke in staat om dan peuken uit een asbak te gaan roken. (Zoals Tanja in BB5)
Ja geloof van wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ja asbakken zijn leeg maar er ligt nog 1 lange sigaret in de vuilbak......... dus wieweetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
die blauwe emmer is ook geleegd vanmorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja asbakken zijn leeg maar er ligt nog 1 lange sigaret in de vuilbak......... dus wieweet
jij telt postenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Nou, als je net als Pearlbitch zou reageren op elke post over Gerard zou ik het net zo ergerlijk vinden
ik ook dit is nummer 125 126 van deze cosquote:
oh oh toch geen faal op komst danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja asbakken zijn leeg maar er ligt nog 1 lange sigaret in de vuilbak......... dus wieweet
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh ik val op mannen, mag ik nou ook niet meer benadrukken dat ik vastgeketend aan Gerard wil zitten![]()
![]()
![]()
Of irriteert het je alleen als iemand op vrouwen valt ?![]()
je loopt 1 post achterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ook dit is nummer 125 van deze kos
Gisteren ook zo gelachen toen ze in bed lag met Gerard. De handen met de boeien lagen onder de dekens. "Gerard, wil je je hand ook boven de dekens? Hij wordt wel warm zo" Gerard zegt dat het goed is. Even later maakt Philip of Maik een opmerking dat die handen zo mooi boven de dekens ligt. Gilt Joanna plotseling: Ja dat moet wel als je een thuis hebt zitten!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap niet dat jo zich zo'n zorgen maakt over haar vriend.. ze heeft hem al zo zwart gemaakt, die is echt wel klaar met haar lijkt me
heb het verbeterdquote:
Zo sjaggo vond ik haar helemaal niet tegenover hem.quote:
Ik post ook nog niet zo lang mee, eigenlijk pas sinds deze rls.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.
die kwijlende mannen komen mij eerder de neus uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.
Vanaf dat ze vastzitten danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo sjaggo vond ik haar helemaal niet tegenover hem.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die kwijlende mannen komen mij eerder de neus uit
ik zie maar bar weinig om van te gaan kwijlenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, wrom? ik vind het wel grappig, PB rules
nee hij bedoelt ook vastgebonden zitten in het algemeenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo sjaggo vond ik haar helemaal niet tegenover hem.
Da;s waar ik zit sinds SST er hier pas bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |