dat gevoel is heel herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja, als ik 's morgens niet mijn bakkie leut en peuk heb komt het de hele dag niet meer goed
Alles voor de teeveequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja andersom ook
daarom zitten ze ook aan elkaar
ik denk dat je TE selectief gelezen hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die kerels in het huis haar niet is even de waarheid vertellen , altijd maar janken over dr imago als 30 jarige
Ik ben geen kerel, niet lesbisch of bi, maar vind haar wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Wat mij eerder irriteert i dat als een bewoonster er lekker uit ziet ze overal mee weg kan komen ook al is ze funest voor het spel. Neem nou Monique; als dat een dikke lelijke trien was geweest was ze allang uitgekotst om haar gedrag maar omdat ze mooi is mag ze blijven![]()
Dat komt door al die kwijlkerels hiero
Ze wist toch dat ze niet mocht roken? Wanneer mag ze wel weer roken?quote:
ze heeft nog niks leuks gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, niet lesbisch of bi, maar vind haar wel leuk
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze wist toch dat ze niet mocht roken? Wanneer mag ze wel weer roken?
ja, een mooie foto voor aan de muurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Tamaartje het volgende:
Monique: Misschien krijgen we zo het geheim van Guido te zien![]()
![]()
Grappig is wel dat een aantal van de dames die zich hier zo aan ergeren tijdens DGK behoorlijk op Huub gleden en daar ook in bijna elke post van hun hand kond van deden..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je post nog niet zo lang mee. Als je dit gezeik in iedere COS hebt, van iedere reality serie, ieder jaar opnieuw. Op een uiterst irritante manier, dan komt het op een gegeven moment gewoon zwaar je neus uit.
nee dat weet ze niet, morgenochtend om 10 uur weer (hier 11 uur dus)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze wist toch dat ze niet mocht roken? Wanneer mag ze wel weer roken?
dan flip monique hem helemaal en Laura ook_O-quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, een mooie foto voor aan de muur
ja drom, laot gaonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig is wel dat een aantal van de dames die zich hier zo aan ergeren tijdens DGK behoorlijk op Huub gleden en daar ook in bijna elke post van hun hand kond van deden..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Ze likte haar vingers af met jam erop. Ze zuigt niet op haar duim.
en jouw ziekelijk glijden op Lieke zijn velen ook nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig is wel dat een aantal van de dames die zich hier zo aan ergeren tijdens DGK behoorlijk op Huub gleden en daar ook in bijna elke post van hun hand kond van deden..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
kortom, ze ziet er leuk uit, ik rust mijn keesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef danilel het volgende:
[..]
Hoeft niet, voor mij is ze leuk.
Je hoeft niet perse iets leuks te DOEN (leuk doen = gemaakt)
OW! Die heb ik gemist. Oké, met mij kregen ze oorlogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.
En die missie gaat over 7 minuten in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is dat een geheime missie, en weet Aafke nog van niets.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ga ff snel mijn andere pc formatteren, kan ik daar de streams op kijken, word gek van dat mijn laptop ze niet trekt. Mis alles zo
de rij waar zij op glijd is mijlen lang....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en jouw ziekelijk glijden op Lieke zijn velen ook nog niet vergeten.
succes, hier ook met 2 schermenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ga ff snel mijn andere pc formatteren, kan ik daar de streams op kijken, word gek van dat mijn laptop ze niet trekt. Mis alles zo
Laura staat net de boenga boenga te dansenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Rust jij maar met je kees.;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kortom, ze ziet er leuk uit, ik rust mijn kees
Kortom: Datziejeniethe?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Rust jij maar met je kees.;)
Ik kan iemand leuk vinden gewoon om wie ze is, daarvoor hoef je niet leuk te doen of leuk uit te zien.
Oh beweegt ze haar knie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura staat net de boenga boenga te dansen
ze doet niet leuk zeg je net , en ik zeg dat als ze lelijk was geweest en er niet leuk uit had gezien ze zo weg was geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Rust jij maar met je kees.;)
Ik kan iemand leuk vinden gewoon om wie ze is, daarvoor hoef je niet leuk te doen of leuk uit te zien.
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
vandaar die barsten in haar lippen...
Gister in bed moest zeook heel erg lachenquote:
Aan Jo vastzitten kan nooit een zware straf zijn..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef PinkDream het volgende:
Horen jullie dat Gerard zegt dat het om het vastzitten gaat
EN NIET OMDAT HET AAN JOANNA IS!!!!!!
quote:
eens!! hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan Jo vastzitten kan nooit een zware straf zijn..
quote:
nice cap!!quote:
Ik denk dat dat wel meevalt, omdat hij nu afleiding heeft met Laura. Die sleept zich er wel doorheen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Karim wordt misschien ook weer kribbig omdat hij ook niet kan roken.
Och bloempje, je begrijpt het niet, da's jouw probleem dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet niet leuk zeg je net , en ik zeg dat als ze lelijk was geweest en er niet leuk uit had gezien ze zo weg was geweest.
dus als ze er niet leuk uit ziet en niet leuk doet wat blijft er dan over?![]()
![]()
als Karim het moeilijk heeft of boos is heeft ie behoefte aan een sigaret, nu kan ie goed zonderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, omdat hij nu afleiding heeft met Laura. Die sleept zich er wel doorheen.
Hij werd kribbig, zei hij, als hij zich verveelde en dan zin in een sigaret krijgt.
Hoe ís ze dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Och bloempje, je begrijpt het niet, da's jouw probleem dan!
Ik vind Mo gewoon leuk om HOE ze is, niet wat ze doet of hoe ze eruit ziet....
Trouwens, ik dacht dat je met Kees ging rusten
je hebt 5 minuten de tijd voor 200 euroquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:00 schreef Green1 het volgende:
WTF... handboeien![]()
Hoe kan je dan schijten?
gewoon, uit je hol...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:00 schreef Green1 het volgende:
WTF... handboeien![]()
Hoe kan je dan schijten?
ik denk dat de ergernis wel komt als ze een halve dag geketend is. Ik kan me zo voorstellen dat je als roker je sigaretje dan na ongeveer een dag wel gaat missen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nog knap goed doet zonder. Mij had je wel in de gordijnen nu
Zo, jezus, dan ben ik na 1 keer schijten al blutquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
je hebt 5 minuten de tijd voor 200 euro
quote:
Nou inderdaad, dat is gelijk uit bed en rokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:01 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook geen verstokte rokers hoor. Toen ik nog rookte kon ik echt niet zo lang wachten voor mijn eerste nicotineshot.
Nah. Ik kan ook best een tijd zonder hoor. Maar als ik weet dat ik niet meer heb is het hek van de dam! Denk dat Aafke ook wel redelijk gaat flippen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:01 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook geen verstokte rokers hoor. Toen ik nog rookte kon ik echt niet zo lang wachten voor mijn eerste nicotineshot.
je schijt toch niet met je handen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:00 schreef Green1 het volgende:
WTF... handboeien![]()
Hoe kan je dan schijten?
De aanhouder wint!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat is gelijk uit bed en roken![]()
Ben nu aan het stoppen maar het gaat alweer de mist in
Ik zou niet kunnen schijten als er een hysterisch wijf naast staat van 'ooh vies' 'schiet op' 'gadverdamme' en weet ik het allemaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je schijt toch niet met je handen?
ik draai met de ogen dicht ook al mijn eerste sjekkiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat is gelijk uit bed en roken![]()
Ben nu aan het stoppen maar het gaat alweer de mist in
Misselijke ventquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef Tamaartje het volgende:
Monique zegt dat Joanna best even een gesprekje kan nemen in de kamer
Gerard heeft daar geen behoefte aan
samen schijten is wel boeiend, toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je schijt toch niet met je handen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |