Ik weet ook niet van wie ik de concubine benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
concubine, dat is toch een bijvrouw buiten een huwelijk om?
quote:
ik zie jou gewoon denken, het een sluit het ander niet uitquote:
Naah daar hebben we het gisteren al over gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot iemand je priemgetal noemt, dan wil fles ook met jou daten
* Barreltje heet stiekem gewoon Barretje80quote:
Ah een landgenote van onze batskoningquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die hoor ik inderdaad anders nooit![]()
Ah is eens wat anders dan 'Bels' genoemd worden
Staat toch al lang vastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
Maar gaan we nou nog daten morgen, PriemGeil?.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
en je bent verliefd hier voor je het weet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Je hebt een vriendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staat toch al lang vast8u ur place ! Ik breng mijn whip en wizard hat mee
![]()
Ja, wanneer heb je weer een date met Barretje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naamgrapjes, aannames, van alles hier
Ik eerst ik eerstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wanneer heb je weer een date met Barretje?
goed dat je ervoor durft uit te komenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
![]()
* Barreltje moet eerst dit weekend een nieuwe auto kopen.. die oude heeft ie geslooptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wanneer heb je weer een date met Barretje?
Ik vind et een goeie ruil, Wij die Batskoning aan Belgistan leveren, en daar een PriemGirl voor terug krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah een landgenote van onze batskoning
Ik houdmijn mondquote:
Miniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje moet eerst dit weekend een nieuwe auto kopen.. die oude heeft ie gesloopt
Nee,Barretjequote:
geliefdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje moet eerst dit weekend een nieuwe auto kopen.. die oude heeft ie gesloopt
Hé, denk een beetje om je taal, jongeman... er zijn nette dames aanwezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel als je haar grot ff uitwoont.
nee pgr.. een grote mensen autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee pgr.. een grote mensen autoJa, een New MiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hja date!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,BarretjeAl wil ik ook wel koffie drinken met Koen hoor
en dan vind ze het gek dat fles haar een veredelde hoer noemtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,BarretjeAl wil ik ook wel koffie drinken met Koen hoor
nopequote:
Op het eerste gezicht wel ja, ken priemgirl nog niet zo goed...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind et een goeie ruil, Wij die Batskoning aan Belgistan leveren, en daar een PriemGirl voor terug krijgen.
dat is aan jou voro je eigen vrije interpretatiequote:
die is net als nijnsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel ja, ken priemgirl nog niet zo goed...
Mag allebeiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hja date!eens even kijken.. doorde weeks of in het weekend??
neuh geen compensatie gedrag nodigquote:
ook 14?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is net als nijnsgeen idee hoe ze eruit ziet maar wel aardig
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is net als nijnsgeen idee hoe ze eruit ziet maar wel aardig
is gewoon een VW met een ander jasjequote:
He,dat ik date met iemand wil niet zeggen dat er meer gebeurd he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan vind ze het gek dat fles haar een veredelde hoer noemt
SymphZwolle!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag allebeiIs barman er ook bij? Want dan neem ik Symph misschien ook mee
![]()
he afspraken maken over m'n rug heenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is gewoon een VW met een ander jasje
Bedoel je RN of Nijntje (van vroeger, weet je nog?)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ze er net zo uit ziet als nijns, dan is het zeker een goede ruil
ik zal eens vragen of ie mee wil eten met de sushiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Daar voelt die vriend ook niets vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel als je haar grot ff uitwoont.
date is een wat beladen termquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He,dat ik date met iemand wil niet zeggen dat er meer gebeurd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |