Dat hoor ik van meerdere mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok![]()
Het kutste feest van vorig jaar dan
Qua setting en sfeer was het net Sensation White manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meerdere mensen!
Binnenkort lekker naar Knockout hier in zoetermeer
Maar dan goedkoperquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Qua setting en sfeer was het net Sensation White man
Ja en veel te druk.quote:
Hebben wij mannen een wc nodig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en veel te druk.
Op een gegeven moment mocht je een tijd de zaal niet meer in omdat het te druk was__
Zelfde met de WC's hoor
wahahahhhaah waarom ga ik stuk op fok dit is fucking geniaal whahahahahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Smegmanus vriendin is toch wel knapper
check haar dan
37graden en een kut. What else do i need?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
check haar dan
Iesj koeltoer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Oostblokker het volgende:
smeganus waarom ga je btw vreemd met haar
Nee serieus, een week terug moest ze terug rijden na een avondje zuipen enzo en zij had ook teveel gezopen enzulks. Dus toen werden we aangehouden en ik zo tegen haar zeggen van "DOE GAUW JE BRIL AF!!" En zij zo van "WAT?" en ja ik zo van "JA DAT SCHEELT WEER 2 GLAZEN"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
check haar dan
Nee, ik vind je niet grappig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee serieus, een week terug moest ze terug rijden na een avondje zuipen enzo en zij had ook teveel gezopen enzulks. Dus toen werden we aangehouden en ik zo tegen haar zeggen van "DOE GAUW JE BRIL AF!!" En zij zo van "WAT?" en ja ik zo van "JA DAT SCHEELT WEER 2 GLAZEN"![]()
![]()
![]()
Snappen jullie hem? Drinken, alcohol, glazen? Ik ga stuk hier.
Hoezo, heb je ook een bril?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik vind je niet grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |