Want?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 05:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
je moet sowieso niet naar Nederlandse energie maatschappij of de greenchoice gaan.
Het slimste is om het voor een 1.5 / 2 jaar vast te laten leggen.
N.E.M. doet alsof ze vaste gasprijs hebben, maar die is variabel vanaf een halfjaar, oftewel je hebt 1 halfjaar goedkoop gas en de 2.5 daarna 5 x zo duurquote:
waarom niet man :p lekker goedkoopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 05:58 schreef RonnieHansen het volgende:
Als je overstapt, ga dan niet naar OXXIO.
En haal je jezelf een hoop rompslomp en ellende op de hals voor een paar euro minder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Energie is net als GSM's tegenwoordig: als je elk jaar overstapt bespaar je enkele honderden euro's.
Het scheelde mij ruim 300 euro. Heel veel maatschappijen hebben leuke cash back acties, en die leveren echt wel wat op. Terwijl overstappen qua handelingen een fluitje van een cent is in mijn ervaringquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En haal je jezelf een hoop rompslomp en ellende op de hals voor een paar euro minder.
Die cashback acties betaal je vaak zelf of krijg je pas als je meer dan 1 jaar bij ze blijft. Niet echt een voordeel dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het scheelde mij ruim 300 euro. Heel veel maatschappijen hebben leuke cash back acties, en die leveren echt wel wat op. Terwijl overstappen qua handelingen een fluitje van een cent is in mijn ervaring
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En haal je jezelf een hoop rompslomp en ellende op de hals voor een paar euro minder.
ditoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:19 schreef karr-1 het volgende:
Ik zit al jaren bij Greenchoice en die zijn voor mij de beste. Scheelt een hoop geld in vergelijking met mijn oude maatschappij (Essent).
Niet waar dus, had binnen 2 maanden 200 euro op de rekening, een contract voor een jaar en korting op zowel stroom als gasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die cashback acties betaal je vaak zelf of krijg je pas als je meer dan 1 jaar bij ze blijft. Niet echt een voordeel dus.
Kan je dat nader toelichten? Ik zit al een aantal jaar bij Greenchoice en heb nergens problemen mee (ook wat betreft de tarieven).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
<knip>
en greenchoice zijn gewoon helemaal oplichters![]()
<knip>
Ik neem aan dat gedoeld word op de Greenchoice mensen die enige tijd langs de deuren hebben gelopen op zoek naar nieuwe klanten. Later bleek dat ze of niet van Greenchoice waren of anders handelden dan afgesproken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Kan je dat nader toelichten? Ik zit al een aantal jaar bij Greenchoice en heb nergens problemen mee (ook wat betreft de tarieven).
Heb je al gekeken of het geld bedrag klopt. Je heb in sommige gevallen recht op een kleine uitkering via de gemeente.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 05:30 schreef bulbjes het volgende:
Omdat ik aan het zoeken ben naar mogelijkheden om nog te besparen op mijn vaste lasten (moet nu rondkomen van 750 euro per maand)
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:27 schreef BertV het volgende:
Wat mij betreft springt Greenchoice er ook positief uit.
Geen bonussen voor de directie, tarieven zijn EN blijven goed, de rekening is overzichtelijk.
(dus niet die bewust ingewikkelde constructies met allerlei overstap vergoedingen in het eerste jaar)
Ook kun je straffeloos overstappen naar een ander, ook een teken aan de wand.
Ik meen wel dat er in het verleden agressieve-deur-tot-deur verkopers zijn geweest.
Al dan niet aangestuurd door Greenchoice zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |