Ik weet niet of ziggo kan schakelen maar het is idd stream drie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:34 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Is toch niet Ziggo maar gewoon stream 3???
quote:
Nee hoor is nog steeds stream 3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet of ziggo kan schakelen maar het is idd stream drie.
en terwijl ik dit schreef schakelde de stream op ziggo over.
Alex wordt er kinky van en zingt schunnige liedjes.quote:
Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:38 schreef Vultarian het volgende:
omg ik zie jullie hier praten over snurken en gezellig op die andere kamer en ik hoorde helemaal niks, valt het ineens op dat die mensen ook al een kwartier helemaal niet bewogen hadden..
is m'n browser gewoon een kwartier geleden ofzo al vastgenaaid
Pindakaas-Maik eruit, jij erin!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:38 schreef Vultarian het volgende:
omg ik zie jullie hier praten over snurken en gezellig op die andere kamer en ik hoorde helemaal niks, valt het ineens op dat die mensen ook al een kwartier helemaal niet bewogen hadden..
is m'n browser gewoon een kwartier geleden ofzo al vastgenaaid
3 Oeh Laura, dacht dat je het nooit zou doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou lachen zijn als Mo in haar slaap denkt dat Maik naast haar ligt en aan Alex begint te sjorren.
1. Laat hij het gewoon toe?
2. Of gilt hij het uit: "Mo wat doe je nu?"
1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou lachen zijn als Mo in haar slaap denkt dat Maik naast haar ligt en aan Alex begint te sjorren.
Ja 1 natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
3 Oeh Laura, dacht dat je het nooit zou doen
Ja klopt!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:49 schreef schurk65 het volgende:
Aaf bedoel je ,coos sharon ligt met flip op der kamer bij jo
Trusten ...quote:
Dat is het voordeel van vrijgezel zijn, dat je gewoon een scheet onder je dekbed kan laten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:54 schreef schurk65 het volgende:
ja kan niet zeggen dat maik veel fatsoen in zijn donder heb met dat gescheet, tis je eigen neukertje niet die er naast ligt!.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Trusten ...![]()
Ik ga er ook vantussen ... tot morgen maar weer
Maar het boek is wel al uitgegeven... in tegenstelling tot bij Maik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:01 schreef b_engeltje het volgende:
ik weet niet waarom ,heb ook geen life show gezien
maar ik heb een idee dat guido misschien toch wel terug komt
waarom?
-toen met maik klaagde men ook over een oneerlijke stemming
- de life show enzo staan nog niet op ss site,ook niet in losse fragmenten
-en er schijn eerder beelden gezien te zijn van een blauwe geheime kamer
en verder weten ze zelf ook wel dat de guido in vele opzichten benadeeld hebben ,niet alleen vanavond maar tijdens de afgelopen weken
oke dat wist ik niet aan laura?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:03 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Maar het boek is wel al uitgegeven... in tegenstelling tot bij Maik.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:06 schreef mYsca het volgende:
[..]
Jah 1 keer in de 10 dagen dat ie keer een woord zegt
Op deze cap was ze nog wakker en kreeg daarna ook nog enkele andere "stelletjes" bij haar aan bed staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Als het een beetje meezit kan Gerard Joanna morgen gelijk meeslepen naar de KVDW om voor haar geheim te drukken
[ afbeelding ]
Die website is een zooitje. Ik kwam vanavond laat thuis en wilde naar de herhaling van de 'Live' kijken, staan de laatste 10 minuten (waaronder de exit van Guido) er niet op. Faal in kwadraat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
oke dan klopt dat dus ook want ook dat filmpje staat nog niet op de ss site terwijl ze de de laatste tijd vrij rap zijn met filmpjes eropzetten
en er wel *news* staat van het naar bed gaan met de boeien
Nope, deze cap heb ik 3 minuten geleden gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op deze cap was ze nog wakker en kreeg daarna ook nog enkele andere "stelletjes" bij haar aan bed staan.
volgens mij slapen ze nog als je het hele huis vol water laat lopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:27 schreef schurk65 het volgende:
iedereen maar klagen dat ze geboeid niet kunnen slapen en kijk eens ze meuren allemaal al!
Alleen kan Sharon in paniek raken van dat waterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
volgens mij slapen ze nog als je het hele huis vol water laat lopen
ze kunnen nie veel maar slapen zijn ze meester in
Joanna ligt voor het eerst in een slapende houding waar het tieten niet naar het plafond staren.quote:
Oke bedankt, moest werken tot 01:30 vandaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 04:19 schreef resi_70 het volgende:
zover ze die hebben kunnen vinden wel ja
Denk dat we de oplossing voor haar probleem "Slaapwandelen"hebben gevonden. Gewoon elke nacht boeien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 04:24 schreef bull1966 het volgende:
ik op die botoxlip dat ze gaat wandelen
oké cool welke site??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 04:27 schreef bull1966 het volgende:
ja m2 heb ondertussen nog wat gepokerd bracht ook niks op
Guido is gezien in een geheime kamer. Foto staat in COS 606quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:03 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Maar het boek is wel al uitgegeven... in tegenstelling tot bij Maik.
Zelfs iemand die niet bekend is met foto sjoepen kan zien dat het nep isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Guido is gezien in een geheime kamer. Foto staat in COS 606
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 06:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zelfs iemand die niet bekend is met foto sjoepen kan zien dat het nep is![]()
Alles nog in diepe rust. Off to work.
[ afbeelding ]
*Tring Tring*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |