Gelukkig weet jij nu beterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz...
Ik heb er eens op gelet, echt ontzettend veel mensen in mijn omgeving schrijven het zo
Natuurkundequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:25 schreef RockNijntje het volgende:
R (weerstand) in Ohm = U (spanning) in Volt / I (stroomstertke) in Ampère
Zelfs die vergeet ik steeds
Hier is alles goed, op natuurkunde leren naquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij nu beter![]()
Alles goed?
De practica wel ja, maar dat doen we bijna nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
NatuurkundeLang geleden, maar altijd wel leuk
Succes, heb je vandaag toets?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is alles goed, op natuurkunde leren naMaar bijna weekend
Hoe gaat het daar?
mja ik ben gewend geraakt aan isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Eens' en 'is' kan ik dan weer wel uitelkaar houden
Ja, het 2e lesuur (wat mijn 1e lesuur van de dag is, want dat hebben we vrijdags nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes, heb je vandaag toets?
WeekendVooral dat ja
Ik ben moe, maar verder alles goed
Ik kan niet wachten tot m'n tas er is
Maar hij komt uit Duitsland, dus ben er een beetje bang voor dat het pas volgende week wordt
Zeg je ook altijd 'geworden' achter een zin? Doen er ook veelquote:
Succesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, het 2e lesuur (wat mijn 1e lesuur van de dag is, want dat hebben we vrijdags niet)
Vanuit Duitsland zal iig sneller gaan dan vanuit België
Dankjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SuccesIk ben naar het werk, laters
Het rekenen ook wel hoor, is wat concreter dan de sommen van wiskundequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De practica wel ja, maar dat doen we bijna nooit![]()
nope, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg je ook altijd 'geworden' achter een zin? Doen er ook veel
Als ik de hoofdstukken van wiskunde en natuurkunde waar we nu zijn met elkaar vergelijk, heb ik toch liever wiskundequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het rekenen ook wel hoor, is wat concreter dan de sommen van wiskunde
Mogguh PeZuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:33 schreef PeZu het volgende:
toepasselijke TT, ik heb net mijn jezus shirt aan gedaan![]()
goedemorgen geile gelovigen
'Dat is gedaan geworden'quote:
Waar gaat het dan allebei over?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik de hoofdstukken van wiskunde en natuurkunde waar we nu zijn met elkaar vergelijk, eb ik toch liever wiskunde
Goedemorgen Pezuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:33 schreef PeZu het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh PeZu
Wat voor Jezus shirt heb jij dan?
Natuurkunde over elektriciteit en wiskunde over 'grafieken en vergelijkingen', maar die wiskundetitels zeggen niet zo veelquote:
Goedemorgen Pezuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:33 schreef PeZu het volgende:
Morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |