ze is een poppenspeelster 1ste klas, is zo uit sesamstraat gevallenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in ....
Jo moet gewoon niet zo lopen zeiken.
Het geneuzel boeit Geer niet, die pakt lekker zijn slaap.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:00 schreef eurofiel het volgende:
het bestaat toch gewoon niet dat gerard nu echt al slaapt. dat bestaat niet volgens mij. na alles wat er gebeurd is en nu nog steeds gebeurt???
ik weet zeker dat mij dat ook zal lukken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:00 schreef eurofiel het volgende:
het bestaat toch gewoon niet dat gerard nu echt al slaapt. dat bestaat niet volgens mij. na alles wat er gebeurd is en nu nog steeds gebeurt???
wishful thinking?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:00 schreef Coos het volgende:
Ze ligt toch niet op sterven dat iedereen nog even afscheid komt nemen??
Je hebt mensen die door alles heen slapen. Ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:00 schreef eurofiel het volgende:
GEER is BAASquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het geneuzel boeit Geer niet, die pakt lekker zijn slaap.
DAT DUS!!!quote:
ik ben er heel erg goed inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt mensen die door alles heen slapen. Ik zou het niet kunnen.
Daar zijn er 2 van nodig! ( ze vroeg gelukkig om een paar)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:02 schreef Coos het volgende:
Komt Servio straks binnen bij Jo en zegt "oeps er stond Drion op het doosje".
dat is dan het eerste zinnige dat ze zegtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna noemt geer de meest bijzondere persoon in het huis.
Ze wilden haar er gewoon in hebben en ze heeft vast iets gezegd van euh.. ik slaap wel wat onrustig waarna ze bedacht hebben dat ze heel af en toe maar wat verdwaasd de kamer uit moet stappen. Toen had ze een geheim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat gewoon gelogen.
Ik zei al dat als ze het doosje er bij opvreet doet het nog niets.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Mensen ( jo) die valdispert slaappillen noemen...
En toen zei Laura 'eieren'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:04 schreef eurofiel het volgende:
karin tegen joanna: ik denk dat iedereen van jullie zal genieten. niet alleen wij maar ook de kijker.
Hooguit wat last van obstipatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zei al dat als ze het doosje er bij opvreet doet het nog niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |