quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 20 [..] ik wil ook graag een vriendin maar die wil ik al 20 jaar [..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 04:16 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik heb mij er al een aantal keren op betrapt dat het me eigenlijk niet zou boeien als ik s nachts zou komen te overlijden. Heb toch niks om echt naar uit te kijken of om in leven voor te blijven.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Braddie het volgende:
Ik heb mij er al een aantal keren op betrapt dat het me eigenlijk niet zou boeien als ik s nachts zou komen te overlijden. Heb toch niks om echt naar uit te kijken of om in leven voor te blijven
echt een opleiding heb ik niet gehad, ik ben wel geslaagd voor mijn VMBO diploma en ik werk 40+ uur per week.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:38 schreef nattermann het volgende:
TS, wat voor opleiding volg je/heb je gevolgd? Werk je fulltime?
Ik zat dat verhaal te lezen, aangezien ik me precies zo voelde, en die zin sprak mij enorm aan, want ik voel me vaak zo kut dat het me niet boeit om voor een rijdende trein te springen.quote:
Dat is nou het kloterige van volwassen worden vind ik, ik gedraag me soms nog als 16-18 jaar, ben soms ook vrij druk... maar andere momenten kan ik juist tè volwassen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:27 schreef Mishu het volgende:
Je bent 20. Op die leeftijd is iedereen nog geestelijk jong, maar goed ook. Wij dachten allemaal toen we 18 waren dat we in 1 klap serieuze twintigers werden. Nouja na 1 jaar lachten we nog steeds om dezelfde domme kinderachtige grapjesSoms denk je: nu wil ik volwassen worden. Dan gaat iemand opeens moeilijk doen en serieuzer leven. En daarna kan je weer lachen om wat je als vriendengroep vroeger al leuk vond.
dit dus. je bent wie je bent, deal with it or die.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:30 schreef Djahani het volgende:
Ga janken, accepteer je zelf zoals je bent.
Wees blij dat je onderdak hebt, geen voedsel tekort en dat je gezond bent.
Voor heel veel mensen is het hierboven genoemde een droom
pling pling plong...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef boskameel het volgende:
De beste muziek wordt gemaakt als mensen depressief zijn!
het gaat er om hoe je jezelf voelt onder je uiterlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:45 schreef boskameel het volgende:
Wel een goeie tip.
Beter uiterlijk -> meer zelfvertrouwen -> dat straal je uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |