Dus wakker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef Muck het volgende:
Tj's voet lag aan mijn kant van het bed onder de dekens, toevallig net waar ik mijn knie neerzette
Weet ik, Peter, maar in het algemeen bedoel ik, mensen die zich er druk om maken snap ik niet echt, een voornaam komt minstens 1000x voor in nederland, niemand die je vind...quote:
moet hij hem daar ook maar niet neerleggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef Muck het volgende:
Tj's voet lag aan mijn kant van het bed onder de dekens, toevallig net waar ik mijn knie neerzette
Ik heb ook zo'n lekker algemene naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, Peter, maar in het algemeen bedoel ik, mensen die zich er druk om maken snap ik niet echt, een voornaam komt minstens 1000x voor in nederland, niemand die je vind...
mij boeit het ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, Peter, maar in het algemeen bedoel ik, mensen die zich er druk om maken snap ik niet echt, een voornaam komt minstens 1000x voor in nederland, niemand die je vind...
Ik kan 'm pas zien als ik het profiel zelf aanklik, hier op m'n mobiel... Te veel moeite dusquote:
Ik fok lekker op de laptop, dit soort topics gaan te snel voor mij om mobiel een beetje te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kan 'm pas zien als ik het profiel zelf aanklik, hier op m'n mobiel... Te veel moeite dus
Eigen schuld hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet hij hem daar ook maar niet neerleggen
Voeten op kniehoogte
Dat eerste comment.quote:
quote:Jeff Buckley died because God wanted singing lessons.
ik vind die van Bon Jovi mooier, maar er gaat er nooit en te nimmer een boven het origineel van Leonardquote:
Jammerdebammer.. BJ staat op 1.. Maar Symph denkt er anders overquote:
Ik ben niet zo heel erg Jon fan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind die van Bon Jovi mooier, maar er gaat er nooit en te nimmer een boven het origineel van Leonard
die staat heel stevig op 2, maar er is sowieso geen zanger die het bij mij wint van Leonardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammerdebammer.. BJ staat op 1.. Maar Symph denkt er anders over
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind die van Bon Jovi mooier, maar er gaat er nooit en te nimmer een boven het origineel van Leonard
Deze versie is ook mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staat heel stevig op 2, maar er is sowieso geen zanger die het bij mij wint van Leonard
Nog NOOIT van die naam gehoordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staat heel stevig op 2, maar er is sowieso geen zanger die het bij mij wint van Leonard
Lekker houden zo dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Er is ook maar 1 iemand hier die weet wat ik met Leonard heb en dat hou ik ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |