Veel plezierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga weer ff gamen, het is een dikke lan party hier
Tot vannacht
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marjo2, omdat je oude nummer lange tijd Marjo heette... en je huisnummer heet Marjo TJ.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij als Marjo![]()
Ging ik je bellen, ik boos op mijn telefoon, dat rotding had weer eens een naam niet opgeslagen, want Muck stond er niet in
Zelfs zo heb ik je vorige week nog genoemdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Muck het volgende:
[..]
valt mee
[..]
[..]
Nou eeeeeigenlijk niet nee
Johanna Maria it is
Sweet dreams Nijniequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
HongerrrrrGeen zin om te eten, dus dan maar slapen
Doei
Dat weet ik stiekem toch wééééélquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Muck het volgende:
[..]
valt mee
[..]
[..]
Nou eeeeeigenlijk niet nee
Johanna Maria it is
Veel plezier.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Tot vannacht
Welterustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, morgen toch maar naar school, nog 7 uur afzien, wss 9 door nablijven, en dan 48 uur leren voor volgende week, maar met iets meer rust aan m'n kop.
Nu nog maar even wat lezen, The Origine of Species, moeilijk maar zeker de moeite waard, heel interessant.
Nog veel plezier met posten, Junks
Scania met Aanhanger.quote:
de monteur die hier in huis was vanmiddag begreep er niets van en heeft me tot 4 keer toe met de achternaam van TJ aangesprokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs zo heb ik je vorige week nog genoemd.
Welke game?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Tot vannacht
Moet je ook nog wat van mij hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
wat een hoop telefoonnummeruitwisselingen hier zeg
weet ik toch sjraarkequote:
dat is een gekke naamquote:
Ik gaf al één hint netquote:
Kut, die had ik al eens goed geraden en nou laat mijn goudvissen geheugen me in de steekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijntje is een vrachtwagenmerk met een korte aanhanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |