Misschien zitter er wel vieze vlekken inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef minzo het volgende:
Wat doet Alex moeilijk? Hij heeft gewoon nog onderbroek aan
Ze zijn net 3 uur van de 48 uur bezig..............quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Ik had echt meer verwacht van deze opdracht
Misschien zit daar een vlekje inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef minzo het volgende:
Wat doet Alex moeilijk? Hij heeft gewoon nog onderbroek aan
Ik wel met alle liefdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan je dat vergif niet aan Jo geven Please
Hoeveel nachten zijn er nu al voorbij gegaan zonder dat ze geslaapwandeld heeft?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef Ripley het volgende:
Slaapwandelen kun je niet voorspellen en gebeurt ook niet iedere nacht meestal.
Ik zal wel een achterdochtige aard hebben, maar hoe makkelijk is het om slaapwandelen te faken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, best vaak. Maar voornamelijk in de 1e weken.
ik vind hem prachtig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Ik had echt meer verwacht van deze opdracht
Slaapwandelen komt ook voornamelijk bij kinderen voor. Zou Jo een emotionele achterstand hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel nachten zijn er nu al voorbij gegaan zonder dat ze geslaapwandeld heeft?
Misschien heeft ze een keer geslaapwandeld toen ze 10 was, na het eten van te veel Chinees.
Ik geloof er in ieder geval geen bal van.
Mwah, als ze het zou faken zou ze niet zo naast Sofia liggen tetteren lijkt me. Loopt ze gewoon 's nachts leuk een rondje door de woonkamer en gaat ze weer slapen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.
Ik zou echt niet normaal naar de wc kunnenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaapwandelen komt ook voornamelijk bij kinderen voor. Zou Jo een emotionele achterstand hebben?
Ze is niet verder gekomen dan de douche ( richting wc ) Noem ik nou niet echt slaapwandelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal wel een achterdochtige aard hebben, maar hoe makkelijk is het om slaapwandelen te faken?
Hoe weet jij dat???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Coos het volgende:
Die handboei die Mo om heeft is wél van de seksshop. Dat ding kan zo af.
Ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
ff een (hypothetisch-) vraagje ik heb de hele avond niet kunnen kijken. Is er iemand hier die gelooft dat de uitslag van de stemming klopt?
ik slaap niet... een SecretStorySlaapSyndroomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ze is niet verder gekomen dan de douche ( richting wc ) Noem ik nou niet echt slaapwandelen.
Ze slaapt misschien wat onrustig maar goed dat hebben zoveel mensen
Anch'ioquote:
Bollokus je verklapt mijn geheimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik slaap niet... een SecretStorySlaapSyndroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |