quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
even onder ons hoe gaan de mannen dat morgenvroeg bij het wakker worden doen.......daar doe je niks aan he, en de vrouwen zullen toch wel bekend zijn met dat verschijnsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
ik zie dat voledig zitten!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef mootie het volgende:
Wow, ze moeten bezopen aan elkaar vastzitten, dan krijg je pas echt drama.
M & M zijn een beetje sneu.........quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
Mo staat d'r vijf minuten te verklooien door met Maik te huggen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef snetje het volgende:
geinig! dit gaat zo anders dan ik had verwacht ...
ik dacht:
Jo gaat janken
Mo dikke lol
Jo blij dat Flip er nog inzit
het is:
Jo eindelijk eens de slappe lach..
Mo janken
Jo gaat der eigen irriteren aan Flip
Over elkaar heen kotsten... Jij bent ergquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef mootie het volgende:
Wow, ze moeten bezopen aan elkaar vastzitten, dan krijg je pas echt drama.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Laura die meegesleurd wordt voor een rondje naakt met de gitaar, top tv!
er begint er een voledig tot leven te komen !!quote:
Duoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Day het volgende:
Even nog hoor, is het 5 x per 24 uur per duo of per persoon?
per duoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Mita het volgende:
De nicht is nu echt de baas, dat laat die merken ook
Goeie vraag...... ik denk 5 min per duo per 24 uur voor ¤ 200. Maar weet nu zelf niet meer of dat 200 ieder isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef Day het volgende:
5x 5 min per in 24 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goeie vraag...... ik denk 5 min per duo per 24 uur voor ¤ 200. Maar weet nu zelf niet meer of dat 200 ieder is
Ja hallo!!! Daarom zitten we toch te kijken!! Nee dan, niet dan??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Over elkaar heen kotsten... Jij bent erg
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Over elkaar heen kotsten... Jij bent erg
5x 5 minuten per 24 uur, kost 200 per keer, wie van de twee hoeveel van dat bedrag betaald moeten ze zelf uitmaken als er maar 200 voor betaald wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goeie vraag...... ik denk 5 min per duo per 24 uur voor ¤ 200. Maar weet nu zelf niet meer of dat 200 ieder is
Nu snap ik het ook!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
5x 5 minuten per 24 uur, kost 200, wie van de twee hoeveel van dat bedrag betaald moeten ze zelf uitmaken als er maar 200 voor betaald wordt
Hebbie in dezelfde inrichting gezeten??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:42 schreef eurofiel het volgende:
Ik word steeds grotere fan van monique
mag dit programma zeker winnen
Ja de 5x5 minuten heb ik, maar 200 per paar is dat bijv. Laura & Karim ieder -200 of Laura -100 en Karim -100quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:
5 keer 5 minuten per 24 uur en 200 euro per paar per keer
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef eurofiel het volgende:
[..]
Nee hoor. Wees jij maar fan van dat andere tuig. Prima keuze joh!
Ik heb medelijden met types als jij die niet door het verdriet heen kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef eurofiel het volgende:
Thnx![]()
[..]
Ik heb medelijden met types als jij die niet door het verdriet heen kunnen kijken.
Dank je die had ik dus gemistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
5x 5 minuten per 24 uur, kost 200 per keer, wie van de twee hoeveel van dat bedrag betaald moeten ze zelf uitmaken als er maar 200 voor betaald wordt
ieder zijn eigen mening, geen reden om persoonlijk te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef eurofiel het volgende:
[..]
de 5 minuten los kosten 200 euro. is per paar, wie van de 2 betaald maakt niet uit, mogen ook alletwee een deel van die 200 betalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja de 5x5 minuten heb ik, maar 200 per paar is dat bijv. Laura & Karim ieder -200 of Laura -100 en Karim -100
Dank je welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef eurofiel het volgende:
[..]
Het leven is leuk hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:44 schreef eurofiel het volgende:
[..]
Niet direct nee, ik slaapwandel zelf ook. Je moet iemand echt wakker maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Word je niet wakker als je op wilt staan en je wordt tegengehouden?
Leuk geheim zelfs in haar slaap krijgt ze de k'lerenquote:
Tnx ik snap hem nu... wordt dus wel lastig om bij te houden wie wat in zijn kluis heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
de 5 minuten los kosten 200 euro. is per paar, wie van de 2 betaald maakt niet uit, mogen ook alletwee een deel van die 200 betalen
Ik denk weinigen van onsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef paddy het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Guido eruit zou gaan.
Dat is voor servio om bij te houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tnx ik snap hem nu... wordt dus wel lastig om bij te houden wie wat in zijn kluis heeft
Ok! Maar als je dan opstaat en je hand zit vast aan iemand, wat denk je dat je zou doen? Weer gaan liggen of aan die hand sjorren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet direct nee, ik slaapwandel zelf ook. Je moet iemand echt wakker maken.
Ik ook niet, best teleurstellend .quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef paddy het volgende:
Joanna heeft echt een probleem met haar slaapwandelen nu ze aan Gerard vast zit
http://www.secretstory.nl/videos/884/Geboeidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me in het kort uitleggen hoe ze aan elkaar kwamen te zitten? Is dit ergens terug te vinden hier?
Dat staat vrij duidelijk in het SV en update topicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
Kan iemand me in het kort uitleggen hoe ze aan elkaar kwamen te zitten? Is dit ergens terug te vinden hier?
is een opdracht en moet een paar dagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
Ik weet net niet, maar meestal nam ik dingen om me heen op in mijn droom zeg maar. Dus dan droom je van een gevangenis of zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok! Maar als je dan opstaat en je hand zit vast aan iemand, wat denk je dat je zou doen? Weer gaan liggen of aan die hand sjorren?
Oh, we zijn nu als streamers ook afhankelijk van Servioquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is voor servio om bij te houden.
Als een kluis leeg is, weet ik niet hoe dat gaat lopen.
Of de stem geeft aan dat een kluis leeg is, of het wordt achteraf berekend, geen idee...
nee hoor, zit een kruisje rechts in het hoekje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, we zijn nu als streamers ook afhankelijk van Servio
Ah ok, bedankt voor de uitleg! Ben benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet net niet, maar meestal nam ik dingen om me heen op in mijn droom zeg maar. Dus dan droom je van een gevangenis of zo.
dat dus!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Salinero en Ankie zijn toch een TOP team!
Daar hebben ze er idd twee bij elkaar gezetquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor, zit een kruisje rechts in het hoekje!
wiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Salinero en Ankie zijn toch een TOP team!
Yepquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar hebben ze er idd twee bij elkaar gezet
Is er trouwens al iemand naar de wc geweest
Meerdere mensen, Karim ging als eerste (samen met Laura die de andere kant op keek)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, en Mo trok Alex van de pot af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Zieligquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef Day het volgende:
't hokje is wel voorspelbaar, hoor. De mensen aan elkaar koppelen die niet elkaar niet liggen / niet goed kennen. Vreemd genoeg was flip al ingedeeld. En servio krijgt de voorspelbare verzorgende rol.
En waarom is dat gegil van flip en sharon nodig?
Paar dagen!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een opdracht en moet een paar dagen.
Heel makkelijk uit te leggen, is een opdracht van de stem...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef paddy het volgende:
die reactie van JO ook pfffffff...alsfo geer geinteresseerd is in haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Wel in haar geheim hoor, op deze manier wordt het hem wel heel makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
die reactie van JO ook pfffffff...alsfo geer geinteresseerd is in haar
Die reacties hadden de fokkers ook al kunnen voorspellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
voor de geintresseerde wat leuke reacties
SST Site vertrek Guido
Hij zei zelf, dit doe je je ergste vijand niet aan hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wel in haar geheim hoor, op deze manier wordt het hem wel heel makkelijk gemaakt.
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wel in haar geheim hoor, op deze manier wordt het hem wel heel makkelijk gemaakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef eurofiel het volgende:
karim: ik moest er wat voor doen maar ik heb nu wel een bijna miss nederland in m'n bed.
Ja, ik herken er ook geen slaapwandelen in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.
Geloof me zolang ze vastzitten aan elkaar hoeft ze ineens niet meer zo veel te komen. Zodra de boeien weer af zijn .... dan kun je er weer vergif op innnemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus Geer mag morgen 20 keer met Jo mee naar de kamer van de Waarheid als ze weer dingen met thuis moet regelen.
ik had ook liever gezien dat Guido mocht blijven en dat de afstraffende loverboy Flip ging ....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef paddy het volgende:
Joanna heeft echt een probleem met haar slaapwandelen nu ze aan Gerard vast zit
Ik vind hem wel humorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Ik had echt meer verwacht van deze opdracht
Wat dan? Vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
quote:Poll SST site
Aan wie wil jij niet drie dagen willen vastzitten?
Aafke, dan moet ik de hele dag sporten
17%
Monique, want dan heb ik Maik er ook bij
32%
Joanna, dan kom ik niet meer aan slapen toe
41%
Karim, die gitaar hoor ik al genoeg
10%
kan je dat vergif niet aan Jo geven Pleasequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Geloof me zolang ze vastzitten aan elkaar hoeft ze ineens niet meer zo veel te komen. Zodra de boeien weer af zijn .... dan kun je er weer vergif op innnemen.
Ja, best vaak. Maar voornamelijk in de 1e weken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar natuurlijk geloof ik jou!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Geloof me zolang ze vastzitten aan elkaar hoeft ze ineens niet meer zo veel te komen. Zodra de boeien weer af zijn .... dan kun je er weer vergif op innnemen.
Bedoelde dat ze nu kans heeft dat haar geheim geraden gaat worden. Gerard heeft dat zo door.quote:
Misschien zitter er wel vieze vlekken inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef minzo het volgende:
Wat doet Alex moeilijk? Hij heeft gewoon nog onderbroek aan
Ze zijn net 3 uur van de 48 uur bezig..............quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Misschien zit daar een vlekje inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef minzo het volgende:
Wat doet Alex moeilijk? Hij heeft gewoon nog onderbroek aan
Ik wel met alle liefdequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan je dat vergif niet aan Jo geven Please
Hoeveel nachten zijn er nu al voorbij gegaan zonder dat ze geslaapwandeld heeft?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef Ripley het volgende:
Slaapwandelen kun je niet voorspellen en gebeurt ook niet iedere nacht meestal.
Ik zal wel een achterdochtige aard hebben, maar hoe makkelijk is het om slaapwandelen te faken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, best vaak. Maar voornamelijk in de 1e weken.
ik vind hem prachtig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Slaapwandelen komt ook voornamelijk bij kinderen voor. Zou Jo een emotionele achterstand hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel nachten zijn er nu al voorbij gegaan zonder dat ze geslaapwandeld heeft?
Misschien heeft ze een keer geslaapwandeld toen ze 10 was, na het eten van te veel Chinees.
Ik geloof er in ieder geval geen bal van.
Mwah, als ze het zou faken zou ze niet zo naast Sofia liggen tetteren lijkt me. Loopt ze gewoon 's nachts leuk een rondje door de woonkamer en gaat ze weer slapen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou echt niet normaal naar de wc kunnenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaapwandelen komt ook voornamelijk bij kinderen voor. Zou Jo een emotionele achterstand hebben?
Ze is niet verder gekomen dan de douche ( richting wc ) Noem ik nou niet echt slaapwandelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal wel een achterdochtige aard hebben, maar hoe makkelijk is het om slaapwandelen te faken?
Hoe weet jij dat???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:59 schreef Coos het volgende:
Die handboei die Mo om heeft is wél van de seksshop. Dat ding kan zo af.
Ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
ff een (hypothetisch-) vraagje ik heb de hele avond niet kunnen kijken. Is er iemand hier die gelooft dat de uitslag van de stemming klopt?
ik slaap niet... een SecretStorySlaapSyndroomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ze is niet verder gekomen dan de douche ( richting wc ) Noem ik nou niet echt slaapwandelen.
Ze slaapt misschien wat onrustig maar goed dat hebben zoveel mensen
Anch'ioquote:
Bollokus je verklapt mijn geheimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik slaap niet... een SecretStorySlaapSyndroom
Boze kijkers, en NET5 medewerkers die met verschillende namen de redenering proberen te ontkrachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
voor de geintresseerde wat leuke reacties
SST Site vertrek Guido
hehehe daar hebben er wel meer last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik slaap niet... een SecretStorySlaapSyndroom
En daar moet je dan verschrikkelijk om janken, of zo................quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ah dat was het probleem. Mo heeft op hyperintelligente manier berekend dat als Guido naar huis zou gaan zij genomineerd zou worden.
buona notte e fino a domaniquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anch'ioDevo andare a letto ora. Buonanotte a tutti. Ci vediamo presto
Nou ik mocht net niet quotenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Boze kijkers, en NET5 medewerkers die met verschillende namen de redenering proberen te ontkrachten.
Valt me mee dat ze de boze kijkers niet wissen uit de reacties...
Omdat het verschil tussen echte handboeien zoals b.v. die Karim om heeft nogal evident is.quote:
kom maar op met je kluis!quote:
Oke.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
ze mogen mij ook wel aan laura boeien hoor
ik vind het leuk om te lezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Boze kijkers, en NET5 medewerkers die met verschillende namen de redenering proberen te ontkrachten.
Valt me mee dat ze de boze kijkers niet wissen uit de reacties...
Nou ja goed, dan moet ze weer terug naar papa en mama. Dat wordt een maand of 3 eenzame opsluiting op water en brood.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:03 schreef Dark het volgende:
[..]
En daar moet je dan verschrikkelijk om janken, of zo................
De stemming is precies verlopen zoals eerder oip de avond al op dit forum berekend is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef Krambo het volgende:
ff een (hypothetisch-) vraagje ik heb de hele avond niet kunnen kijken. Is er iemand hier die gelooft dat de uitslag van de stemming klopt?
Op dit moment zou ik er ook geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
Zo, nou dan zou ze 'm voelen kloppen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef knagsje het volgende:
ik weet fakking1000% zeker dat het niet zijn eerste keus isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef muzas het volgende:
btw, wie had dat gedacht.... de chick waarmee gerard als eerste het bed in zou duikenJoanne
we vertellen de mannen te veelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De stemming is precies verlopen zoals eerder oip de avond al op dit forum berekend is.
Gekoppeld aan een bericht dat Flipje zondag een nieuwsbericht had (bron: SST site) en de mededeling dat er 1 eerder zou horen dat ie uitgesloten werd voor vertrek, is de berekening aangepast en wisten we ruim vantevoren dat Stervio met 51 % zou gaan winnen. Treurig, maar waar.
Ik ga jou steeds slimmer vinden!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De stemming is precies verlopen zoals eerder oip de avond al op dit forum berekend is.
Gekoppeld aan een bericht dat Flipje zondag een nieuwsbericht had (bron: SST site) en de mededeling dat er 1 eerder zou horen dat ie uitgesloten werd voor vertrek, is de berekening aangepast en wisten we ruim vantevoren dat Stervio met 51 % zou gaan winnen. Treurig, maar waar.
buonanotte!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anch'ioDevo andare a letto ora. Buonanotte a tutti. Ci vediamo presto
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik weet fakking1000% zeker dat het niet zijn eerste keus is
ja durft ze wel ze heeft potverdorie net een nieuwe!quote:
Neuh, maar collectief is FOK! gewoon te slim voor NET5, dat is vanavond maar weer gebleken;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga jou steeds slimmer vinden!
Bedoelde ze daarmee niet dat zij degene is die de administratie doet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op vanmiddag waar Jo meldde dat haar vent het helemaal gemaakt zo hebben in zijn oudijzerbende. Vorige week zat ze nog te vertellen dat ze alles voor die kneus moest betalen.
Je bescheidenheid siert je.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Neuh, maar collectief is FOK! gewoon te slim voor NET5, dat is vanavond maar weer gebleken;)
Ik vind het zo'n onwijs lekker wijf. Ze is helaas alleen net zo spannend als het 8 uur journaal, maar ze is wel gru-we-lijk lekker.quote:
Nee, letterlijk dat ze hem financiëel onderhield.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bedoelde ze daarmee niet dat zij degene is die de administratie doet?
mee eens hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onwijs lekker wijf. Ze is helaas alleen net zo spannend als het 8 uur journaal, maar ze is wel gru-we-lijk lekker.
klopt, niks is echt aan haar!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, letterlijk dat ze hem financiëel onderhield.
Haar moeders auto 2000 fakking% zeker op haar hondje???quote:
sacha de boer is inderdaad ook erg lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef eurofiel het volgende:
[..]
je ziet vanalles in het 8 uur journaal, dus vreemde vergelijking eigenlijk.
met veel zekerheid??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Haar moeders auto 2000 fakking% zeker op haar hondje???
Wat is dat voor een familie???
Grondigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
laura en karim halen ook de asbakken leeg, voor het geval aafke oude peukjes gaat zoeken om te roken.
Slim jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
laura en karim halen ook de asbakken leeg, voor het geval aafke oude peukjes gaat zoeken om te roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |