Wel in haar geheim hoor, op deze manier wordt het hem wel heel makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
die reactie van JO ook pfffffff...alsfo geer geinteresseerd is in haar
Die reacties hadden de fokkers ook al kunnen voorspellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
voor de geintresseerde wat leuke reacties
SST Site vertrek Guido
Hij zei zelf, dit doe je je ergste vijand niet aan hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wel in haar geheim hoor, op deze manier wordt het hem wel heel makkelijk gemaakt.
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wel in haar geheim hoor, op deze manier wordt het hem wel heel makkelijk gemaakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef eurofiel het volgende:
karim: ik moest er wat voor doen maar ik heb nu wel een bijna miss nederland in m'n bed.
Ja, ik herken er ook geen slaapwandelen in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een keer geslaapwandeld? Ik betwijfel de waarheid van haar zogenaamde geheim.
Geloof me zolang ze vastzitten aan elkaar hoeft ze ineens niet meer zo veel te komen. Zodra de boeien weer af zijn .... dan kun je er weer vergif op innnemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus Geer mag morgen 20 keer met Jo mee naar de kamer van de Waarheid als ze weer dingen met thuis moet regelen.
ik had ook liever gezien dat Guido mocht blijven en dat de afstraffende loverboy Flip ging ....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef paddy het volgende:
Joanna heeft echt een probleem met haar slaapwandelen nu ze aan Gerard vast zit
Ik had trouwens niet verwacht dat Guido eruit zou gaan.
Ik vind hem wel humorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Ik had echt meer verwacht van deze opdracht
Wat dan? Vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
Ik had echt meer verwacht van deze opdracht
quote:Poll SST site
Aan wie wil jij niet drie dagen willen vastzitten?
Aafke, dan moet ik de hele dag sporten
17%
Monique, want dan heb ik Maik er ook bij
32%
Joanna, dan kom ik niet meer aan slapen toe
41%
Karim, die gitaar hoor ik al genoeg
10%
kan je dat vergif niet aan Jo geven Pleasequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Geloof me zolang ze vastzitten aan elkaar hoeft ze ineens niet meer zo veel te komen. Zodra de boeien weer af zijn .... dan kun je er weer vergif op innnemen.
Ja, best vaak. Maar voornamelijk in de 1e weken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar natuurlijk geloof ik jou!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Geloof me zolang ze vastzitten aan elkaar hoeft ze ineens niet meer zo veel te komen. Zodra de boeien weer af zijn .... dan kun je er weer vergif op innnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |