Bukshag!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
laura en karim halen ook de asbakken leeg, voor het geval aafke oude peukjes gaat zoeken om te roken.
Servio wijst Flip er wel even op dat er al mensen proberen te slapen ... waarop Flip antwoord : jamaar IK heb dorst!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
Hij zou zo bij de gestapo kunnen die Servio.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
laura en karim halen ook de asbakken leeg, voor het geval aafke oude peukjes gaat zoeken om te roken.
aafke rookt het holhaar van servio nog op als het moetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef eurofiel het volgende:
en laura wel risky met een lange peukquote:
Nee niet gezien. Was die in de uitzending??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef Mita het volgende:
Heeft niemand de vriend van Jo gezien, dan hoef ik niets meer uit te leggen
Gezien, en groter soort pauper/crimineel is er in Rotjeknor niet te vinden...let wel mensen met een Scarface shirt op hun 30ste zijn vaak niet van het eerlijkste soort.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef Mita het volgende:
Heeft niemand de vriend van Jo gezien, dan hoef ik niets meer uit te leggen
nope kijk op haar hyvesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Was die in de uitzending??
Daarom noemen we SS hier ook SSt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef eurofiel het volgende:
[..]
ik zie hem zo de deur naar de douches openhouden.
of op zijn hyves --> dennisquote:
Oh, okeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:12 schreef eurofiel het volgende:
[..]
nu mag het nog. vanaf morgenochtend 10 uur niet meer volgens mij.
Nee vanmiddag of gisteren had iemand hem gegoogeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Was die in de uitzending??
Hoe de kaart wordt doorgestoken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef cricket het volgende:
* cricket komt net terug van de liveshow, best grappig om eens mee te maken
vertel????????quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef cricket het volgende:
Vertel, vertel.........quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoe de kaart wordt doorgestoken?
tijd voor een verslagjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:13 schreef cricket het volgende:
Dan is het wel heul eerlijk van hem dat hij dat shirt draagt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gezien, en groter soort pauper/crimineel is er in Rotjeknor niet te vinden...let wel mensen met een Scarface shirt op hun 30ste zijn vaak niet van het eerlijkste soort.
mooi he!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Best grappig honderde berichten op de site van secret story onder het vertrek van Guido dat het oplichters zijn
Ik kom niet verder dan de eerste pagina .... daarna blijft hij maar ladenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Best grappig honderde berichten op de site van secret story onder het vertrek van Guido dat het oplichters zijn
En morgen is er *opeens* een technische storing waardoor mensen niet meer kunnen reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Ze zijn gewoon leuk, die 2!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef knagsje het volgende:
loopt die karim gewoon met het kriebel/knuffeldier door dat huis zeg
Vooral grappig dat hetzelfde bericht door zo'n 20 verschillende namen geplaatst is...quote:
alleen jammer dat iedereen zijn bericht er 7 keer ondergooid, wat het werkelijke aantal drastisch doet dalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
caveman heeft het vanmiddag al voorgerekend hoe het zou gaan mooi hequote:
Tja vooroordeel, maar wel opgebouwd uit verschillende info gegeven do Jo zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef eurofiel het volgende:
[..]
dat klinkt echt als een enorm stuk tuig ja. beetje vooroordeel inderdaad en ik ken de jongen niet, maar klinkt niet best.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura nu ook met karim gaan kriebelen ?
Tuurlijk, Karim krijgt spontaan overal jeuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura nu ook met karim gaan kriebelen ?
Okay dat scheelt mij dan weer lezen .....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vooral grappig dat hetzelfde bericht door zo'n 20 verschillende namen geplaatst is...
Ik moet eerlijk zeggen, ik had niet zo'n type bij haar verwacht.quote:
Ik heb de verschillende berekeningen bij elkaar gebracht.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
caveman heeft het vanmiddag al voorgerekend hoe het zou gaan mooi he
en moet gebeld worden dat ie Jo's nieuwe auto moet ophalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja vooroordeel, maar wel opgebouwd uit verschillende info gegeven do Jo zelf.
- Hij houdt van Nederlandstalig
- Heeft een Scarface shirt
- Zit in oudijzer
- Niet eens met deelname Jo
- is een ECHTE vent (volgens Jo)
- Hij weet niet waar hij verzekerd is
- Gaat vaak stappen, alleen, vrouwtje maar het thuis allemaal regelen.
- sleurt Jo aan haar haren mee naar huis als ze terug in Nederland is
Dat alles geeft al een goed beeld van die man....
Ik vond Renate een helder licht vergeleken bij Bart. Zij zelf stoorde zich ook een paar keer zichtbaar aan hem. Hij vergat ook een paar keer dingen die wel op de autocue stonden. En zijn neplachje, brrr. Bij Renate had ik ook het idee dat het geluid naar het huis niet al te best was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef eurofiel het volgende:
[..]
wat was renate weer tenenkrommend slecht hè. steeds opmerkingen naar de bewoners makend ipv een vraag. en dan wachtend op een reactie die niet of nauwelijks kwam waardoor een heel vaak stiltes vielen. Echt verschrikkelijk om te moeten aanzien.
En hij kan niet zelf de post halenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
- Zit in oudijzer
Dus de laatste Neanderthaler is gevonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
- Zit in oudijzer
mwaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb de verschillende berekeningen bij elkaar gebracht.....
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet
zoneen die de slogan hanteerd van: een dame op straat ... een sloof in de keuken en een hoer in bed ...quote:
Het ergste vind ik dat er in al die uitzendingen nog nergens een spoor van vooruitgang te vinden is qua presentatie....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef cricket het volgende:
[..]
Ik vond Renate een helder licht vergeleken bij Bart. Zij zelf stoorde zich ook een paar keer zichtbaar aan hem. Hij vergat ook een paar keer dingen die wel op de autocue stonden. En zijn neplachje, brrr. Bij Renate had ik ook het idee dat het geluid naar het huis niet al te best was.
ben bang dat het niet de laatste isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de laatste Neanderthaler is gevonden.![]()
![]()
Valt wel meer hoor.... iedere dag minder versprekingen van Bartjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat er in al die uitzendingen nog nergens een spoor van vooruitgang te vinden is qua presentatie....
spelling graagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:07 schreef eurofiel het volgende:
dat 'backstekking' van joanna is toch ook wel geniaal hoor. dubbel gelegen hier voor de tv vanavond.
Servio zit er nog inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben bang dat het niet de laatste is
dan heeft die dombo toch wel een goeie keus gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
zoneen die de slogan hanteerd van: een dame op straat ... een sloof in de keuken en een hoer in bed ...
omdat ie de moeilijke dingen op de autocue niet meer voorleest begrijp ik netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel meer hoor.... iedere dag minder versprekingen van Bartje
LOL ..... inderdaad zo eentje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
zoneen die de slogan hanteerd van: een dame op straat ... een sloof in de keuken en een hoer in bed ...
nu snap ik ook dat moeders haar hier in gesleurd heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan heeft die dombo toch wel een goeie keus gemaakt
Nu ik hem op de footo gezien heb en info van Wasmask er bij geloof ik ook zomaar dat Jo echt een beetje bang voor hem is. Zal haar ws wel eens eerder het huis doorgemept hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij is niets soepeler geworden in zijn presentatie, is duidelijk nog steeds niet op zijn plaats in de show, en gaat populair staan doen, wat zijn gasten regelmatig niet op prijs stellen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel meer hoor.... iedere dag minder versprekingen van Bartje
Nou meppen niet, maar hij heeft het wel voor het zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ik hem op de footo gezien heb en info van Wasmask er bij geloof ik ook zomaar dat Jo echt een beetje bang voor hem is. Zal haar ws wel eens eerder het huis doorgemept hebben.
De regie moest hem ook constant heen en weer sturen naar waar hij moest staan, en dan ging het nog wel eens mis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is niets soepeler geworden in zijn presentatie, is duidelijk nog steeds niet op zijn plaats in de show, en gaat populair staan doen, wat zijn gasten regelmatig niet op prijs stellen...
De man van Soof, op zich al geen helder licht, heeft bartje zelfs in de live-uitzendingen op zijn nummer gezet.....
Daar moet ie nog steeds wat van leren.....
Dezelfde fout als Bartje inderdaad, populair doen en niet weten wat ze willen zeggen of vragen, zelfs met een spiekbriefje in hun handen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:22 schreef eurofiel het volgende:
[..]
en dat niemand renate vertelt dat ze VRAGEN moet stellen, niet een loze kreet om vervolgens te wachten op een reactie op die kreet. renate doet echt álles fout als ze met de bewoners spreekt.
ze heeft wel een kop om op te meppen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nou meppen niet, maar hij heeft het wel voor het zeggen.
ik zeg ook niet dat hij het goed doet hoor... Maar de eerste week was ik de versprekingen aan het tellen. En die worden minder. En de actie van Quinten richting Bart vond ik goed direct. De interviews luister ik nu nog maar met een half oor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is niets soepeler geworden in zijn presentatie, is duidelijk nog steeds niet op zijn plaats in de show, en gaat populair staan doen, wat zijn gasten regelmatig niet op prijs stellen...
De man van Soof, op zich al geen helder licht, heeft bartje zelfs in de live-uitzendingen op zijn nummer gezet.....
Daar moet ie nog steeds wat van leren.....
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef Mita het volgende:
Ik vindt Karim en Laura een leuk stel samen
eensch ,kan nog wel eens een onverwacht liefdeskoppel wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef Mita het volgende:
Ik vindt Karim en Laura een leuk stel samen
he bah! weer van die amanda verhalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ik hem op de footo gezien heb en info van Wasmask er bij geloof ik ook zomaar dat Jo echt een beetje bang voor hem is. Zal haar ws wel eens eerder het huis doorgemept hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |