mooi he!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Best grappig honderde berichten op de site van secret story onder het vertrek van Guido dat het oplichters zijn
Ik kom niet verder dan de eerste pagina .... daarna blijft hij maar ladenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Best grappig honderde berichten op de site van secret story onder het vertrek van Guido dat het oplichters zijn
En morgen is er *opeens* een technische storing waardoor mensen niet meer kunnen reagerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
Ze zijn gewoon leuk, die 2!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef knagsje het volgende:
loopt die karim gewoon met het kriebel/knuffeldier door dat huis zeg
Vooral grappig dat hetzelfde bericht door zo'n 20 verschillende namen geplaatst is...quote:
alleen jammer dat iedereen zijn bericht er 7 keer ondergooid, wat het werkelijke aantal drastisch doet dalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef minzo het volgende:
caveman heeft het vanmiddag al voorgerekend hoe het zou gaan mooi hequote:
Tja vooroordeel, maar wel opgebouwd uit verschillende info gegeven do Jo zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:14 schreef eurofiel het volgende:
[..]
dat klinkt echt als een enorm stuk tuig ja. beetje vooroordeel inderdaad en ik ken de jongen niet, maar klinkt niet best.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura nu ook met karim gaan kriebelen ?
Tuurlijk, Karim krijgt spontaan overal jeuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou laura nu ook met karim gaan kriebelen ?
Okay dat scheelt mij dan weer lezen .....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vooral grappig dat hetzelfde bericht door zo'n 20 verschillende namen geplaatst is...
Ik moet eerlijk zeggen, ik had niet zo'n type bij haar verwacht.quote:
Ik heb de verschillende berekeningen bij elkaar gebracht.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
caveman heeft het vanmiddag al voorgerekend hoe het zou gaan mooi he
en moet gebeld worden dat ie Jo's nieuwe auto moet ophalenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja vooroordeel, maar wel opgebouwd uit verschillende info gegeven do Jo zelf.
- Hij houdt van Nederlandstalig
- Heeft een Scarface shirt
- Zit in oudijzer
- Niet eens met deelname Jo
- is een ECHTE vent (volgens Jo)
- Hij weet niet waar hij verzekerd is
- Gaat vaak stappen, alleen, vrouwtje maar het thuis allemaal regelen.
- sleurt Jo aan haar haren mee naar huis als ze terug in Nederland is
Dat alles geeft al een goed beeld van die man....
Ik vond Renate een helder licht vergeleken bij Bart. Zij zelf stoorde zich ook een paar keer zichtbaar aan hem. Hij vergat ook een paar keer dingen die wel op de autocue stonden. En zijn neplachje, brrr. Bij Renate had ik ook het idee dat het geluid naar het huis niet al te best was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:15 schreef eurofiel het volgende:
[..]
wat was renate weer tenenkrommend slecht hè. steeds opmerkingen naar de bewoners makend ipv een vraag. en dan wachtend op een reactie die niet of nauwelijks kwam waardoor een heel vaak stiltes vielen. Echt verschrikkelijk om te moeten aanzien.
En hij kan niet zelf de post halenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
- Zit in oudijzer
Dus de laatste Neanderthaler is gevonden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
- Zit in oudijzer
mwaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb de verschillende berekeningen bij elkaar gebracht.....
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |