moet ik het alsnog postuum naar CRE schoppen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
OMG, ik heb ook een post in OUD... gelukkig hoort dat topic er helemaal niet thuis eigenlijk, dus iemand het het vast ten onrechte verplaatst.
Ik kan zo al 37 manieren bedenken waarop ik van je houquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je stiekem van me houdt
NWSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, het meest heb ik gereageerd in GC, ONZ en NWS blijkbaar
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef Muck het volgende:
Serieus, als ik ooit iets ga baren ( en dat zal niet binnenkort zijn) flikker ik het nog liever in de wasmachine dan dat ik om raad ga vragen in OUD
Het gaat over de afscheidsmusical op school... ik neem hem wel mee naar TTKquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet ik het alsnog postuum naar CRE schoppen?
Doe eens voor?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan zo al 37 manieren bedenken waarop ik van je hou
bestaat CRE nogquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet ik het alsnog postuum naar CRE schoppen?
'wát nou kwijlen?! hoppetaaa, 30 gradenquote:
hell yeahquote:
ideale badtemperatuur, dus waarom niet in de wasmasjien?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
'wát nou kwijlen?! hoppetaaa, 30 graden'
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
'wát nou kwijlen?! hoppetaaa, 30 graden'
Je hebt hem uitgelachen dat hij het zo ver had laten komen dat hij daar advies ging vragen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef Muck het volgende:
Oh, ik zie ook dat ik ooit in OUD gepost heb als reactie op een toenmalig vriendje
'iets gaan baren', ben je het van plan met dieren te doen of zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef Muck het volgende:
Serieus, als ik ooit iets ga baren ( en dat zal niet binnenkort zijn) flikker ik het nog liever in de wasmachine dan dat ik om raad ga vragen in OUD
Hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
kwam even gedag zeggen, heb het echt druk gehad vanavond
Mirandaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Angelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ideale badtemperatuur, dus waarom niet in de wasmasjien?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
owwww ik zit nu echt zo asociaal hard te lachen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |