dag sponsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oke, ik ga mezelf nu in slaap huilen.
Een kusje voor degene die de boete voor me betaalt!
Dag vliendjes en Linpunt
Droom zacht
een kusje voor 300+ euro?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dag vliendjes en Linpunt
Droom zacht
Doei sletje hihiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dag vliendjes en Linpunt
Droom zacht
inb4 als ik die boete voor je betaal verwacht ik veel meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dag vliendjes en Linpunt
Droom zacht
Hij bedoelt stinger geleide rakettenquote:
Gelukkig niet zo'n dikkerdje als jou.quote:
Oh, zo geavanceerd is m'n auto nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij bedoelt stinger geleide raketten
[ afbeelding ]
het idee is dan dat je, wanneer je overvallen wordt, even naar de achterbak loopt om de knuppel te pakken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, zo geavanceerd is m'n auto nietik heb wel een knuppel in de achterbak
ohja, want dat ligt daar dus handig..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n gehandicapte als jouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n dikkerdje als jou.
Zonder opvoeding raar berbermeisje
Weet je vader dat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
ohja, want dat ligt daar dus handig..
Ik heb opvoeding gekregen thuis jij ook maar je gedraagt je als een dom sletjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n gehandicapte als jou
Ouderloos raar doorzichtig jochie
weetje dat dat strafbaar is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
en jou idee van opruimen is iets wat je nooit gebruikt in je auto proppen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar...
Nou ja, eigenlijk geen maar. Ik houd gewoon van een opgeruimde auto
Ze gooit de familie-eer toch geregeld te grabbel. Echt een dom meisje hoe ze bezig isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
weetje dat dat strafbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |