quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Kost je helemaal geen punt, want dan moet je door de politie staande zijn gehouden. Want nu kunnen ze no wai bewijzen dat jij die auto bestuurde.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt he! Niemand op de weg, rechte weg. Staan ze te laseren, klootzakken
Dat ga ik hier niet neerplempen, ik wed dat er in heel nederland maar 1 vrouw bij de pliesie werkt met die voornaamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De oom van mijn vriend werkt ook bij de polizei. Hoe heet jouw ma?
Ik werd staande gehouden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Kost je helemaal geen punt, want dan moet je door de politie staande zijn gehouden. Want nu kunnen ze no wai bewijzen dat jij die auto bestuurde.
Ja, maar dan weten ze nog steeds niet of de TS die auto bestuurde.quote:
Werkt ze in Den Bosch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerplempen, ik wed dat er in heel nederland maar 1 vrouw bij de pliesie werkt met die voornaam
Ze duidt alleen maar jouw onbenul aan hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat loop je nou spastisch je domme fout goed te praten? Je wist het, toch besloot je flink harder te rijden en nu moet je gewoon betalen.
Kost je een punt. Maar las dat ze erg slordig zijn met de registratie, dus misschien heb je geluk.quote:
Jawohl.quote:
Nja, is mijn tweedequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kost je een punt. Maar las dat ze erg slordig zijn met de registratie, dus misschien heb je geluk.
Totdat je weer over de zandzuigerstraat moetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nja, is mijn tweededus vanaf nu ga ik me echt zooooo obsessief aan de regels houden
En je bent 19, 20?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nja, is mijn tweededus vanaf nu ga ik me echt zooooo obsessief aan de regels houden
Hey, vraag eens aan je ma hoe die ongelooooooofelijk lekkere politieagent werkt die in Drunen werkt?quote:
En je hebt hoelang je rijbewijs? Een jaar? Je puntenrijbewijs heb je 5 jaar.quote:
Zal het eens doen, maar ik woon zo'n 1500 kilometer van Den Bosch vandaan nu, dus dat wordt morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey, vraag eens aan je ma hoe die ongelooooooofelijk lekkere politieagent werkt die in Drunen werkt?
Mijn onbenul?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze duidt alleen maar jouw onbenul aan hoor.
Moraalridderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn onbenul?![]()
Ik ben geen mongooltje dat 100 gaat rijden waar je 50 mag.
Als je het niet wist a la. Maar gewoon weten dat je 50 mag en dan bijna 2x zo hard rijden. Zulke mensen moeten ze hun rijbewijs afpakken.
Bijna 2... Dus moet nog 3 jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En je hebt hoelang je rijbewijs? Een jaar? Je puntenrijbewijs heb je 5 jaar.
Midden in de nacht op een verlaten weg lekker knallen heb ik geen moeite mee (als anderen dat doen).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn onbenul?![]()
Ik ben geen mongooltje dat 100 gaat rijden waar je 50 mag.
Als je het niet wist a la. Maar gewoon weten dat je 50 mag en dan bijna 2x zo hard rijden. Zulke mensen moeten ze hun rijbewijs afpakken.
Een regeltje overtreden of ergens bewust 2x de toegestane maximum snelheid rijden lijkt me nogal een nuance-verschil he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
MoraalridderAlsof jij nooit een regeltje overtreedt.
Haha PM mij dan zijn gegevens, dan ga ik hem stalkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zal het eens doen, maar ik woon zo'n 1500 kilometer van Den Bosch vandaan nu, dus dat wordt morgen
Nou ja, zo hard knal je toch niet als je 95 rijd? Vooral niet op die weg, is een lange rechte weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Midden in de nacht op een verlaten weg lekker knallen heb ik geen moeite mee (als anderen dat doen).
Nee maar het dubbele rijden is wel even wat anders dan lekker knallen vind je niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Midden in de nacht op een verlaten weg lekker knallen heb ik geen moeite mee (als anderen dat doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |