nee hoor! biertje??quote:
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewonersquote:
Nee hoor... ik heb besloten solidair met je te zijn en vanaf morgenochten 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur in de SC geen peukje meer op te steken. Bolluke doet meequote:
dat mag nit dat is cosquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewoners
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor... ik heb besloten solidair met je te zijn en vanaf morgenochten 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur in de SC geen peukje meer op te steken. Bolluke doet mee
Klopt... de spanningen tussen Mo en Alex lopen al hoog opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewoners
is wel drankmisbruik, maar geeft niet is mijn merk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
ik loop nog een keer... zal wel ff bij miss een hj tje uit de frigo pakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel drankmisbruik, maar geeft niet is mijn merk niet
Au, die doet pijn....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
Goeie nachtquote:
zo dat is zondequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
zelfs de beste bollokus struikeld wel eensquote:
Trusten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
Mensjes, ik ga mijn mandje opzoeken liev zijn voor elkaar en slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bveetje laat maar mr paniek. merciquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |