Ik ben niet zo fotogeniekquote:
Bij mij blijft er nooit iets tussen mijn tanden hangenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahj, de stukjes zijn meer sliertjes, ze zitten wel tussen m'n tanden, lekker pulken
Gods, wat een kutsmaak geeft dat
ah ik hoor het al nog geen ervaringquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahj, de stukjes zijn meer sliertjes, ze zitten wel tussen m'n tanden, lekker pulken
Gods, wat een kutsmaak geeft dat
Gewoon een beetje oefenen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah ik hoor het al nog geen ervaring
Nee, niet nu, je weet waar ik woon..dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu? Maar je was toch niet alleen?
'Oooh, die is van maandag! Toen had ik spinazie!'quote:
Nee, die weet dan nog een enig verhaal over brokjeskotsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zou die de brokjes afpakken dan?
Toch eens naar vragenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die weet dan nog een enig verhaal over brokjeskots
ik doelde toch meer op een andere definitiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
'Oooh, die is van maandag! Toen had ik spinazie!'
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet nu, je weet waar ik woon..dat is niet eerlijk
Nee, dat mocht niet van STquote:
zijn ze oranje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb sinds gistermorgen nog niks gegeten, veroorzaakt dat de sliertjes, ipv brokjes?
trefwoorden: brokjeskots, bioscoop, tuniek met opvanggootje en zelf schoonmakenquote:
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik doelde toch meer op een andere definitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |