eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is tijdelijk, maar als je zonder blikken of blozen je eigen volk uitmoordt en bombardeert, dan moet dat gewoon stoppen en zo snel mogelijk ook
ik denk dat het eerder een kwestie van uren is als van dagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij worden wat dat betreft inderdaad het hardst genaaid.Maar ik denk niet dat een land nu al gaat ingrijpen, ook al is de resolutie aangenomen.
*bukt*quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Als dat zo is, hoop ik alleen in de breedte
[..]
*springt*
Mart
Dat mag, ligt eraan hoeveel werk je vrouw isquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind meer mensen lief, ben ik dan op iedereen verliefd
slettebakquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind meer mensen lief, ben ik dan op iedereen verliefd
Op jou?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Helemaal goed! Koffie op mij!
Dat denk ik ook, alleen hoor ik nu dat Duitsland tegen gestemd heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder een kwestie van uren is als van dagen
Ja?quote:
We gaan wel naar Lelystad dit weekendquote:
Ik betwijfel het. Ten eerste omdat de balans niet echt naar één kant doorslaat. Verder is de EU relatief huiverig qua ingrijpen (en daarnaast, welk land moet het gaan leiden dan?)en heeft de VS weinig belangen in Libië (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Egypte).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder een kwestie van uren is als van dagen
qua zorgen een hoop, dus geen tijd voor verliefdheidquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat mag, ligt eraan hoeveel werk je vrouw is
Nu, later of vorige keer?quote:
GB heeft dat volgens mij ook gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ten eerste omdat de balans niet echt naar één kant doorslaat. Verder is de EU relatief huiverig qua ingrijpen en heeft de VS weinig belangen in Libië (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Egypte).
Ik denk dat dit stoere taal voorlopig is. Als er al een land ingrijpt is het Frankrijk (die de rebellen heeft erkend).
Succes met leren Nijniequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
Toch maar weer even leren, misschien dat ik dalijk nog terugkom hier
Oh, daar heb ik nog niks over gelezen, maar zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
GB heeft dat volgens mij ook gedaan
Dat was vast een hele grote steenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Muck het volgende:
My god
Mijn broer sms't: "Ik weet wie de mol is! Jon van Eerd!"
Ah gewoon casual sex dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua zorgen een hoop, dus geen tijd voor verliefdheid
Ik heb niet zo'n gebalanceerd hoofd waar je makkelijk een kopje op kan zetten.quote:
Dat is slang denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat mijn telefoon dyslectisch is
Ik type 'me' en hij adviseert: 'ndgedwa'
Wel meer dan 1 keer dan hequote:
Duh, je noemde je al drie keer op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 keer dan he
wat een hippe telefoon heb jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Muck het volgende:
Ik denk dat mijn telefoon dyslectisch is
Ik type 'me' en hij adviseert: 'ndgedwa'
Allemaal IS meer dan 1 keer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 keer dan he
Ik denk dat ie me swahili wil lerenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Allemaal IS meer dan 1 keer.
Let eens op zeg
Mooiquote:
Met slagingsgarantie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Meer dan 1 keer per keer dan he
Dealtje sluiten op 4? Met mogelijkheid tot uitbouw naar 8 op later?
Trustequote:
Heee, ik ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |