Ik niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
Ik zat even te lurken en mee te lezen, maar wat een stelletje ransbakken zijn jullie zeg!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Van spaghetti lijkt het wel een school babypalinkjes
had 1 knackebrod met pindakaas op en wilde er eigenlijk nog wel 1quote:
Het is dan ook vrijdagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
Ik zat even te lurken en mee te lezen, maar wat een stelletje ransbakken zijn jullie zeg!
Lurken en meelezen is hetzelfde, dus waarom las je alles dan ook twee keer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
Hansquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
quote:
Serieus, rillingen over mijn rug!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Van spaghetti lijkt het wel een school babypalinkjes
daar staatquote:
En vrijdag betekent "vrijdagmiddagborreldusikbenwatlaterthuisschatje"quote:
2 girls 1 knackebrodquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had 1 knackebrod met pindakaas op en wilde er eigenlijk nog wel 1
Dat ging als bruine brokjes naar binnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had 1 knackebrod met pindakaas op en wilde er eigenlijk nog wel 1
en dan een aantal in elke categorie en die smaken ook allemaal weer anders bah, neutraal of lekker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog niet, ik kom nog niet verder dan bah - neutraal - lekker.
Ik vind het wel gezellig als ze hier komen eigenlijkquote:
pgr.quote:
gisteren met C_A en Crazy er 's avonds bij ging het wel ERG snel hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig als ze hier komen eigenlijk![]()
Misschien moeten wij dan daarheen gaan, als het tempo daar wel bij te houden is. En dan hernoemen we de TAL SC naar KSC en andersomquote:
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan een aantal in elke categorie en die smaken ook allemaal weer anders bah, neutraal of lekker?
Dan lopen wij lekker voor qua nummering.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan daarheen gaan, als het tempo daar wel bij te houden is. En dan hernoemen we de TAL SC naar KSC en andersom.
Mietje!quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan daarheen gaan, als het tempo daar wel bij te houden is. En dan hernoemen we de TAL SC naar KSC en andersom.
Wie oh wie heeft die link naar de ksc gepost?quote:
Daar hebben meer mensen last vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
pgr.
Ik las alleen maar mee, en als jullie het netjes over koetjes en kalfjes hadden gehad was het daar ook bij gebleven.
Op een of andere bizarre manier trekt mij dit aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |