Nouja er bestaat natuurlijk ook nog zoiets als een moraal. Maar echt helemaal loos van onzekerheden, bestaat dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Als je nergens onzeker over ben, ben je een volkomen malloot. Zulke mensen bestaan vast, maar zijn naar mijn idee niet benijdenswaardig.
Wanneer is een psychopaat een psychopaat? En wat is dan een sociopaat? En wat als een psychopaat wel gevoel kan herkennen omdat hij dit ooit gevoeld heeft?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef courgette het volgende:
Zulke mensen zijn er wel, die zijn ook niet gevoelig en we noemen ze psychopaten.
Een psychopaat is iemand die ongevoelig is voor emotie, schaamte en onzekerheid. Ik weet niet wat er met sociopaat wordt bedoeld dat zou je moeten opzoeken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wanneer is een psychopaat een psychopaat? En wat is dan een sociopaat? En wat als een psychopaat wel gevoel kan herkennen omdat hij dit ooit gevoeld heeft?
Ja maar ook een absolute immoraliteit. Dit is iets wat ik juist niet zoek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef courgette het volgende:
[..]
Een psychopaat is iemand die ongevoelig is voor emotie, schaamte en onzekerheid. Ik weet niet wat er met sociopaat wordt bedoeld dat zou je moeten opzoeken.
Wil je van je onzekerheid af?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja maar ook een absolute immoraliteit. Dit is iets wat ik juist niet zoek.
Ja, maar zeg je nu dat je nooit onzeker bent?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:40 schreef b4kl4p het volgende:
Ja maar bestaat zoiets?Is daar een stoornis voor?
Komt er wel op neer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:11 schreef courgette het volgende:
[..]
Ja, maar zeg je nu dat je nooit onzeker bent?
Wil je je zekerheid inruilen voor iets anders dat er niet is?quote:
Het gaat hier over een gevoel van (on)zekerheid. Het lijkt erop dat TS zichzelf voor de gek houd door overal superieur boven te gaan staan, maar zodoende helemaal uit contact is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef Swiffer het volgende:
Je kunt nooit over alles 100% zeker zijn, er zijn altijd factoren die niet te voorspellen zijn.
Nee hoor juist helemaal niet, sociaal ben ik juist heel erg goed en mag men mij ook wel. Arrogant ben ik ook niet, althans dat zegt men.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat hier over een gevoel van (on)zekerheid. Het lijkt erop dat TS zichzelf voor de gek houd door overal superieur boven te gaan staan, maar zodoende helemaal uit contact is.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef Swiffer het volgende:
wat ik zeg zorgt dan toch voor dat gevoel van onzekerheid? okee er zijn vaak misplaatste gevoelens bij, maar niemand kan 100% zeker zijn over alles tenzij er een steekie los zit, en de persoon DENKT zeker te zijn.
Wat is dan je bezwaar. Een gevoel van zekerheid is toch prettig. Wat is de keerzijde?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee hoor juist helemaal niet, sociaal ben ik juist heel erg goed en mag men mij ook wel. Arrogant ben ik ook niet, althans dat zegt men.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |