Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
schatjens welterusten![]()
tot vannacht of morgen![]()
green wat ik heb gehoord klonk goed
Ik ben niet de enige vrouw die dat niet wistquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]25%?!
Ik ga ook eens opletten volgende keer
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Genoeg tijd om een meetlint te kopen dus.
Ook succes met het vinden van een meetlint wat groot genoeg is
Ja dat dacht ik ook al.. groter dan dit kan toch niet?!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vrouw die dat niet wist![]()
Dat is wel heel groot dan hoor![]()
[..]![]()
Boh ik ga gewoon 4x opmeten
1 x ruim voor de seks
1 keer tijdens voorspel
1 keer tijdens de seks (gewoon girl on top en meten en neuken tegelijk. Multitasken FTW)
1x uur na de seks
En dat doe ik de komende 8 keer neuken ofzo en dan weet ik wel of het zo is
Ik ga hier een diepgaand onderzoek over doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al.. groter dan dit kan toch niet?!
IK HAD DAT OP TV GEZIEN, WAT WAS DAT OOKAL WEERquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gay for pay!
Oh die kerel vertelde vorige week dat ie een granny moest neuken en die wilde niet douchen en klysma enz dus hij haalde zn lul eruit (was anaal) had ie een huge keutel op zn lul
Sex Education, is nu ook opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef utopie het volgende:
[..]
IK HAD DAT OP TV GEZIEN, WAT WAS DAT OOKAL WEER? zn engelse gast
Ben erg benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hier een diepgaand onderzoek over doen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gay for pay!
Oh die kerel vertelde vorige week dat ie een granny moest neuken en die wilde niet douchen en klysma enz dus hij haalde zn lul eruit (was anaal) had ie een huge keutel op zn lul
dat dacht ik al. ik kijk ook alquote:
Altijd handigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
[..]
dat dacht ik al. ik kijk ook alrtl 5. ik heb weer een hoop geleerd
hoe je een condoom moet om doen enzulks
We hebben een rooster hoor.quote:
Het kan zijn dat het resultaat even op zich laat wachten. Ik heb niet dagelijks seks namelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar het resultaatHou me op de hoogte
Ohwquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het resultaat even op zich laat wachten. Ik heb niet dagelijks seks namelijk
Zo lang wil ik niet wachten op de resultaten hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohwik dacht laat het aan jou over.... als ik het zelf ga uittesten zijn we 2 jaar verder
Nog steeds die kikkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef EggsTC het volgende:
http://img851.imageshack.(...)ptn0server611fis.jpg
Nee ik ook liever nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang wil ik niet wachten op de resultaten hoor
imgur.comquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef EggsTC het volgende:
http://img851.imageshack.(...)ptn0server611fis.jpg
Wees blij ik heb nog nooit geneuktquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik ook liever nietmaja moet het doen met wat ik (niet) heb he
vraag het aan dragemsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hewas ff bezig lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja blijkt wel weer waar ik op jouw lijstje sta ... helemaal onderaanquote:
Hij is wel grappigquote:
ik ben dan wel een man, maar niet altijd bezig met seks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja blijkt wel weer waar ik op jouw lijstje sta ... helemaal onderaan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben dan wel een man, maar niet altijd bezig met seks.
dan nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]daar geloof ik helemaal niks van
met je ma naar Pinkpopquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vroeg of ik mee ging maar ik ga er niet heen want geen Editors. Vorig jaar ben ik geweest voor Editors en 3 jaar terug ook. 2 jaar terug voor Snow Patrol
Maar je bent nog steeds lief hoorquote:
Snow Patrol op plaat vind ik niet leuk maar live was het best indrukwekkendquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vroeg of ik mee ging maar ik ga er niet heen want geen Editors. Vorig jaar ben ik geweest voor Editors en 3 jaar terug ook. 2 jaar terug voor Snow Patrol
vandaag niet echt, heb me aardig moeten inhoudenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds lief hoor
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snow Patrol op plaat vind ik niet leuk maar live was het best indrukwekkend
Wat was er dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
vandaag niet echt, heb me aardig moeten inhouden
Ik ben al 3 keer geweest en ze heeft al drie keer betaaldquote:
heb er ook last van!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
BTW wat gebeurt er steeds met het volume of ligt dat aan mij?
hoor het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
BTW wat gebeurt er steeds met het volume of ligt dat aan mij?
ik hou mijn mond wel verderquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon een klote dag achter de rug, meer niet
je weet als je mij een knuffel geeft dat het veel meer dan een knuffel wordquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik hou mijn mond wel verder
*knuffel*
Ja ga jij even naar Johnny Cash kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Dingen die ik nog wil zien:
Editors
U2
Bob Dylan
Johnny Cash ()
Amy MacDonald
Amy Macdonald want zij is gewoon zo leuk
Dat vind ik heul niet ergquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet als je mij een knuffel geeft dat het veel meer dan een knuffel word
Vandaar dequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ga jij even naar Johnny Cash kijken
heb ff geen zin in iets behalve....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U2 3x gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Editors
U2
Bob Dylan
Johnny Cash ()
Amy MacDonald
no shitquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ff geen zin in iets behalve....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hetzelfde natuurlijk
ik dacht kan je me gelijk ff verder helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Topic volquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok danquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Go Back To the zoo is ook zo een vreselijk overhypte band. Hebben 5 leuke nummers dat wel maar om nou te doen alsof het episch is..
Amy MacDonald kun je ook gewoon overslaan hoor. Ik heb zelden zoiets slechts live gehoord als mevrouw MacDonaldquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Editors
U2
Bob Dylan
Johnny Cash ()
Amy MacDonald
tis niet episch, maar hetzelfde is waar over editors vind ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Go Back To the zoo is ook zo een vreselijk overhypte band. Hebben 5 leuke nummers dat wel maar om nou te doen alsof het episch is..
Ik heb haar al 2 keer gezien maar misschien zou ik haar liever willen doen ipv zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Amy MacDonald kun je ook gewoon overslaan hoor. Ik heb zelden zoiets slechts live gehoord als mevrouw MacDonald
Zeggen dat Editors 5 goede nummers hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Lama443 het volgende:
[..]
tis niet episch, maar hetzelfde is waar over editors vind ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Topic volFuck jou Snuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hetzelfde natuurlijk
ik dacht kan je me gelijk ff verder helpen
geloof ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga ff liggen, geen zorgen huppel en koelkast heb voor het geval mijn wekker al gezet om 1.45![]()
ok 3quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeggen dat Editors 5 goede nummers hebben___!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Topic volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb haar al 2 keer gezien maar misschien zou ik haar liever willen doen ipv zien
fijn dutjequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
geloof ik niet.
ik ga ff liggen, geen zorgen huppel en koelkast heb voor het geval mijn wekker al gezet om 1.45
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Ken je Blood red Shoes ook? Daar zit pas een chick in![]()
Wie is die gast naast haarquote:
Jajajaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
geloof ik niet.
ik ga ff liggen, geen zorgen huppel en koelkast heb voor het geval mijn wekker al gezet om 1.45
quote:
Verstand, u heeft hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat draakje maar vanaf 2:05u connecten dus, voor de zekerheid.
Alsof je het verschil tussen een 18-jarige of 28-jarige kut merktquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
die hoorde ik op lowlands vorig jaar. erg goeden inderdaad die chick
(alleen hoe oud is ze?)
Hell no. Ik lees het morgen wel terug in het topicquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ga niet zeggen dat jij gaat checken om 1.45 of ik er daadwerkelijk ben
Nee, we nemen andere maatregelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ga niet zeggen dat jij gaat checken om 1.45 of ik er daadwerkelijk ben
18 of 28 jaar niet wassen verschilt welquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsof je het verschil tussen een 18-jarige of 28-jarige kut merkt
okquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat draakje maar vanaf 2:05u connecten dus, voor de zekerheid.
Ik heb haar buik aangeraaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
die hoorde ik op lowlands vorig jaar. erg goeden inderdaad die chick
(alleen hoe oud is ze?)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
18 of 28 jaar niet wassen verschilt wel
pff ik stond niet eens op het rooster, ik vroeg alleen maar of de bepaalde tijden vrij warenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, we nemen andere maatregelen.
Je staat toch wel op het rooster nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
pff ik stond niet eens op het rooster, ik vroeg alleen maar of de bepaalde tijden vrij waren
Je staat wel hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
pff ik stond niet eens op het rooster, ik vroeg alleen maar of de bepaalde tijden vrij waren
nu sta ik er wel op, dus dan ben ik er ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat toch wel op het rooster nu?![]()
Dat wilde je toch?
Iets met nepnegerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
nu sta ik er wel op, dus dan ben ik er ook.
en je stem is echt super dromerigquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
MR GREEN GA VAKER DRAAIEN JE DRAAIT KWALITEITS BAZENMUZIEK
Oh ja natuurlijk. Eze is nu druk aan het werk met onderhoud enz bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
Rooster kapot![]()
Maar nu komt WalHalla!
Dj WalHalla voor jouw!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
Rooster kapot![]()
Maar nu komt WalHalla!
Niet aan het rooster lievje, het rooster is van Googlequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Eze is nu druk aan het werk met onderhoud enz bezig
haha doe volgende keer een love uurtjequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en je stem is echt super dromerig
Kut autotunequote:
Wel zeggen wanneer dat is dan he!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha doe volgende keer een love uurtje(nog zachtere stem opzetten en allemaal love songs
)
Jij bent lekker. Dat gaat dus never op FOK! gebeuren hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef mr-green het volgende:
ik zie het al voor mij: een all you need is ''Fok'' show. Waar fokkers elkaar ontmoeten via de chat en waar djkoelkast dan popje ten huwelijk vraagt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef mr-green het volgende:
ik zie het al voor mij: een all you need is ''Fok'' show. Waar fokkers elkaar ontmoeten via de chat en waar djkoelkast dan popje ten huwelijk vraagt
dat is leuk intunenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:59 schreef 92Merel het volgende:
Ah fuck, ik tune in en was vergeten dat mn volume op vol stond
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Een bloedende sharrvinger kun je krijgen.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet aan het rooster lievje, het rooster is van Google
Hoe? Wanneer? Hijg je wel een beetje sexy dan aan de foon?quote:
Bron CNNquote:A draft included language stating that "all necessary means" could be used to prevent the "slaughter of civilians," a diplomat said.
Die Gadhaffi is echt maf. Hoop echt dat het volk deze slag wint.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Het lijkt erop dat Libie eraan gaat als Gudhaffi doorgaat met z'n shit.
Ze willen aan gaan vallen.
[..]
Bron CNN
Slaap lekkerquote:
Volgens mij gaat VN zich ermee bemoeien als hij nog ff doorgaat en het land bombarderen, daar lijkt het nu op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Die Gadhaffi is echt maf. Hoop echt dat het volk deze slag wint.
Slaap lekker Snufquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
als mama gaat slapen moet het licht uit dus ik ga ook slapen
quote:
Trustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
als mama gaat slapen moet het licht uit dus ik ga ook slapen
Lijkt mij niet iets wat de VN snel doet. laat ik het anders zeggen: ik hoop het ook niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij gaat VN zich ermee bemoeien als hij nog ff doorgaat en het land bombarderen, daar lijkt het nu op.
Het beste van de 90's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Lekker muziek dit trouwens. Harde rock maar toch niet te hard
Die zullen pas ingrijpen als het echt niet anders meer kan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Lijkt mij niet iets wat de VN snel doet. laat ik het anders zeggen: ik hoop het ook niet.
quote:
Ik wel... er gaan nu honderden onschuldigen per dag dood.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
Lijkt mij niet iets wat de VN snel doet. laat ik het anders zeggen: ik hoop het ook niet.
aan de ene kant respect als je er zo open over bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tattoo.html#comments
Hahaha, ik ken haar best goed![]()
Idd. Best een leuk meisje ook. Niet zo drammerig en vastgeroest als zoveel andere Christenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
aan de ene kant respect als je er zo open over bent
Respectquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tattoo.html#comments
Hahaha, ik ken haar best goed![]()
doeiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Heren nog een hele fijne nachtik ga lekker mijn bedje opzoeken
Truste
Trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Heren nog een hele fijne nachtik ga lekker mijn bedje opzoeken
Truste
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, er staat weer een sloot ingezonden muziek in Draakje
Ik draai tot 2, daarna Viro tot 3quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil eventueel wel een uurtje pakken zo, kan alleen zonder mic ivm lanparty hier
Omdat het in de OP staat towg?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanaf 3waarom die gedachten dan?
Daar staat onz-radio.nlquote:
Okequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar staat onz-radio.nl
De verouderde site waar niemand meer op kijkt, behalve de plaatjes die er van gebruikt worden.
Draakje staat op onzinradio, zonder streepje.
Webserver knalde er uit, kon niemand wat aan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke
Vannacht deed Draakje wel ff vervelend trouwensNiemand kon meer aanvragen dus we zijn allemaal vroeg gaan slapen
Kan gebeuren he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Webserver knalde er uit, kon niemand wat aan doen![]()
Er draaien gewoon 4 servers voor onzinradio
1 streamserver
1 onz-radio.nl server
1 onzinradio.nl server
1 draakje
Allemaal fysiek andere apparaten, dus in die zin ook onafhankelijk van elkaar.
Het is de parade met tieten. Er is nog een versie uit 1999 of 2000, toen zijn we er mee begonnen. Het is in elk geval de vroegst opgenomen versie ooitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan gebeuren he.
Hebben trouwens wel je tietenparade uit 2001 gehoord. Knetter was helemaal aan het zwijmelen door je jonge stem.
Je hebt nog tijd genoeg voor nieuwe nummersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:00 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nog even de laatste 15 'verzoekjes' in draakje gegooid. Het is wel weer mooi zo voor deze week
Ik krijg wel eens eea aangeleverd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg voor nieuwe nummers
Zit er ook wat meer rock tussen nu?
Primaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
Val:
Mocht Viro zich verslapen (kan het me niet voorstellen) wil je dan door tot 2:05u? Daarna valt Draakje automatisch in.
Mocht Viro optijd zijn moet hij VOOR 2:05u ingelogd zijn, dan valt Draakje in zodra hij de verbinding verbreekt.
Ik ga namelijk slapen
u riep?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
Val:
Mocht Viro zich verslapen (kan het me niet voorstellen) wil je dan door tot 2:05u? Daarna valt Draakje automatisch in.
Mocht Viro optijd zijn moet hij VOOR 2:05u ingelogd zijn, dan valt Draakje in zodra hij de verbinding verbreekt.
Ik ga namelijk slapen
Ik werk nu met butt, edcast deed steeds raar bij mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
pc start om 1.58.00 op zodat ie vanaf 1.58.30 constant met edcast gaat autoconnecten
pc is wel 5 jaar oud, maar wel binnen 30 seconden opgestart. Het kan sneller als ie niet hoeft te connecten met de serverquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik werk nu met butt, edcast deed steeds raar bij mij![]()
Alleen butt kan weer niet autoconnecten![]()
En niet te stoer doen dat je pc in 30 seconden opstart he
Maar wat is het praktisch nut om dat te posten, behalve dan stoer te doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef Viro het volgende:
[..]
pc is wel 5 jaar oud, maar wel binnen 30 seconden opgestart. Het kan sneller als ie niet hoeft te connecten met de server
jij zegt voor 2.05 inloggen, ik geef alleen aan dat ik vanaf 1.58.30 met de stream ga proberen te connectenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar wat is het praktisch nut om dat te posten, behalve dan stoer te doen?
Je had kunnen kiezen voor alleen dat, zonder het pc opstarten om 1:58:00 verhaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef Viro het volgende:
[..]
jij zegt voor 2.05 inloggen, ik geef alleen aan dat ik vanaf 1.58.30 met de stream ga proberen te connecten
Dat is leuk om te horen en disturbing tegelijkertijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:22 schreef Viro het volgende:
Val, je draait echt geweldige muziek. Zit met een stijfje te luisteren
ok ik ga connecten vanaf 1.58.30 en om 1.59.00 mijn pc opstartenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had kunnen kiezen voor alleen dat, zonder het pc opstarten om 1:58:00 verhaal
ach op de laatste dag doet men niet bijzonder veelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 schreef mr-green het volgende:
Damn ik ga veel te laat slapen... Mrja morgen laatste dagje werken
ach is niet zo... nee laat ik maar niet beginnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen en disturbing tegelijkertijd
trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef mr-green het volgende:
maar nu ga ik wel echt slapen. Veel plezier nog
Volgende week vanaf 23:00 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:27 schreef mr-green het volgende:
Val kom je ook eens s'avonds of in het weekend draaien?
Trustequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef mr-green het volgende:
maar nu ga ik wel echt slapen. Veel plezier nog
Klinkt echt geweldig!quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt echt geweldig!
* Carooltje79 kan niet slapen![]()
och germquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt echt geweldig!
* Carooltje79 kan niet slapen![]()
Ik had het niet over muziek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
helemaal niet, ik heb een paar leuke nummer klaar staan die jij wel kan waarderen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik had het niet over muziek.
En daarnaast luister ik nu niet.
Ja, Zaraki Kenpachiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je avatar, dat is toch van bleach?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, mensen, tis bedtijd. Maak er wat leuks van en tot morgen
Dat moet ik toch maar eens gaan kijken. Eigenlijk heb ik aan Naruto wel genoeg qua langlopende series maar daar zitten tegenwoordig meer fillers in dan normale afleveringenquote:
truste koelkastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, mensen, tis bedtijd. Maak er wat leuks van en tot morgen
Ligt eraan waar je bent bij naruto. Bij naruto shippuuden heb je veel minder fillers.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat moet ik toch maar eens gaan kijken. Eigenlijk heb ik aan Naruto wel genoeg qua langlopende series maar daar zitten tegenwoordig meer fillers in dan normale afleveringen
Kliekjesvormingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
En nieuwe mensen van harte welkom heten he, wij doen niet aan kliekjes.
ook truste carooltjequote:
en ook niet in de nachtbaggerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KliekjesvormingWe zitten niet in het 3fm topic
Ik ben helemaal bij, met zowel de manga als de anime. Maar anime serie per week volgen is me veel te weinigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je bent bij naruto. Bij naruto shippuuden heb je veel minder fillers.
En bleach daar heb je ook fillers, maar die zijn leuk.
Hell, ik ben zelf praktisch nieuwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ook truste carooltje![]()
en nee we vormen geen kliek koelkast, ik ben altijd lief voor nieuwe mensen.
ah ok dan valt het mee idd. Manga lees ik niet, geen zin inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bij, met zowel de manga als de anime. Maar anime serie per week volgen is me veel te weinig
Hmm. One Piece heb ik een tijdje gevolgd maar vond ik iets minder leuk. Ik heb wel al veel korte animes gezien (fullmetal alchemist, Elfen Lied, Samurai Champloo enz.)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ok dan valt het mee idd. Manga lees ik niet, geen zin inIk volg nu maar 4 anime series: The cleveland show, One Piece, Naruto en Bleach. Daarnaast volg ik de volgende series: Castle, Chuck, Dexter, Fringe, Sons of Anarchy.
als je een request heb laat het mij weten, heb nu muziek voor 40 minuten in de playlist staan. heb alleen geen hardcorequote:
Wat voor genre ga je draaien ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
als je een request heb laat het mij weten, heb nu muziek voor 40 minuten in de playlist staan
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ff kijken voor je of ik die heb, heb 58.000 liedjes op mijn pc staan.
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
heb laatst 500 gig aan muziek gedownload voor ONZ Radio en rammstein staat in de playlist
Hoi mopjequote:
ik heb gisteren een schijf van een TB eruit gepleurd omdat ik geen ruimte in mijn kast heb. Daar stonden alleen maar oude images van alle laptops en pc's op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik haal binnenkort ook weer een nieuwe TB erbij
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb gisteren een schijf van een TB eruit gepleurd omdat ik geen ruimte in mijn kast heb. Daar stonden alleen maar oude images van alle laptops en pc's op.
Ik heb net een nieuwe kast waar er 7 overdwars in kunnen + nog plek voor een backplane met 4.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb gisteren een schijf van een TB eruit gepleurd omdat ik geen ruimte in mijn kast heb. Daar stonden alleen maar oude images van alle laptops en pc's op.
nee nietquote:
slapen jijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe kast waar er 7 overdwars in kunnen + nog plek voor een backplane met 4.
Denk dat ik het net haal
Ik ga wel gamen ondertussen, maar ik luister braaf meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:11 schreef Viro het volgende:
[..]
nee nietWeet je hoelang het duurt als je Malware bytes of Microsoft Security Essentials laat scannen
welke nummer wil je horen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Rammstein is baas.
Misschien ook nog iets van LedZep later?
Alles behalve Stairway to heaven en Whole lotta love. Die hoor je al te vaak namelijk.quote:
Jij ookquote:
die komt hiernaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles behalve Stairway to heaven en Whole lotta love. Die hoor je al te vaak namelijk.
Doe maar Dazed en Confused als je die hebt.
hij wil neuken, ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij ook
Maar waar heb ik dat aan te danken ?
bhz.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij ook
Maar waar heb ik dat aan te danken ?
Hansquote:
Joa gaat zn gangetje hequote:
En met jou?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog 1x om het af te leren.
Mono wilde vanochtend fappen, maar dat kon niet omdat er een glazenwasser met pornosnor was.
Ik heb het even uitgetekend:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog 1x om het af te leren.
Mono wilde vanochtend fappen, maar dat kon niet omdat er een glazenwasser met pornosnor was.
Ik heb het even uitgetekend:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |