Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
schatjens welterusten![]()
tot vannacht of morgen![]()
green wat ik heb gehoord klonk goed
Ik ben niet de enige vrouw die dat niet wistquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]25%?!
Ik ga ook eens opletten volgende keer
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Genoeg tijd om een meetlint te kopen dus.
Ook succes met het vinden van een meetlint wat groot genoeg is
Ja dat dacht ik ook al.. groter dan dit kan toch niet?!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige vrouw die dat niet wist![]()
Dat is wel heel groot dan hoor![]()
[..]![]()
Boh ik ga gewoon 4x opmeten
1 x ruim voor de seks
1 keer tijdens voorspel
1 keer tijdens de seks (gewoon girl on top en meten en neuken tegelijk. Multitasken FTW)
1x uur na de seks
En dat doe ik de komende 8 keer neuken ofzo en dan weet ik wel of het zo is
Ik ga hier een diepgaand onderzoek over doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al.. groter dan dit kan toch niet?!
IK HAD DAT OP TV GEZIEN, WAT WAS DAT OOKAL WEERquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gay for pay!
Oh die kerel vertelde vorige week dat ie een granny moest neuken en die wilde niet douchen en klysma enz dus hij haalde zn lul eruit (was anaal) had ie een huge keutel op zn lul
Sex Education, is nu ook opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef utopie het volgende:
[..]
IK HAD DAT OP TV GEZIEN, WAT WAS DAT OOKAL WEER? zn engelse gast
Ben erg benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hier een diepgaand onderzoek over doen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gay for pay!
Oh die kerel vertelde vorige week dat ie een granny moest neuken en die wilde niet douchen en klysma enz dus hij haalde zn lul eruit (was anaal) had ie een huge keutel op zn lul
dat dacht ik al. ik kijk ook alquote:
Altijd handigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
[..]
dat dacht ik al. ik kijk ook alrtl 5. ik heb weer een hoop geleerd
hoe je een condoom moet om doen enzulks
We hebben een rooster hoor.quote:
Het kan zijn dat het resultaat even op zich laat wachten. Ik heb niet dagelijks seks namelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar het resultaatHou me op de hoogte
Ohwquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het resultaat even op zich laat wachten. Ik heb niet dagelijks seks namelijk
Zo lang wil ik niet wachten op de resultaten hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohwik dacht laat het aan jou over.... als ik het zelf ga uittesten zijn we 2 jaar verder
Nog steeds die kikkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef EggsTC het volgende:
http://img851.imageshack.(...)ptn0server611fis.jpg
Nee ik ook liever nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang wil ik niet wachten op de resultaten hoor
imgur.comquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef EggsTC het volgende:
http://img851.imageshack.(...)ptn0server611fis.jpg
Wees blij ik heb nog nooit geneuktquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik ook liever nietmaja moet het doen met wat ik (niet) heb he
vraag het aan dragemsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor hewas ff bezig lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja blijkt wel weer waar ik op jouw lijstje sta ... helemaal onderaanquote:
Hij is wel grappigquote:
ik ben dan wel een man, maar niet altijd bezig met seks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja blijkt wel weer waar ik op jouw lijstje sta ... helemaal onderaan
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben dan wel een man, maar niet altijd bezig met seks.
dan nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]daar geloof ik helemaal niks van
met je ma naar Pinkpopquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vroeg of ik mee ging maar ik ga er niet heen want geen Editors. Vorig jaar ben ik geweest voor Editors en 3 jaar terug ook. 2 jaar terug voor Snow Patrol
Maar je bent nog steeds lief hoorquote:
Snow Patrol op plaat vind ik niet leuk maar live was het best indrukwekkendquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vroeg of ik mee ging maar ik ga er niet heen want geen Editors. Vorig jaar ben ik geweest voor Editors en 3 jaar terug ook. 2 jaar terug voor Snow Patrol
vandaag niet echt, heb me aardig moeten inhoudenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds lief hoor
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snow Patrol op plaat vind ik niet leuk maar live was het best indrukwekkend
Wat was er dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
vandaag niet echt, heb me aardig moeten inhouden
Ik ben al 3 keer geweest en ze heeft al drie keer betaaldquote:
heb er ook last van!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
BTW wat gebeurt er steeds met het volume of ligt dat aan mij?
hoor het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
BTW wat gebeurt er steeds met het volume of ligt dat aan mij?
ik hou mijn mond wel verderquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon een klote dag achter de rug, meer niet
je weet als je mij een knuffel geeft dat het veel meer dan een knuffel wordquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik hou mijn mond wel verder
*knuffel*
Ja ga jij even naar Johnny Cash kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Dingen die ik nog wil zien:
Editors
U2
Bob Dylan
Johnny Cash ()
Amy MacDonald
Amy Macdonald want zij is gewoon zo leuk
Dat vind ik heul niet ergquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet als je mij een knuffel geeft dat het veel meer dan een knuffel word
Vandaar dequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ga jij even naar Johnny Cash kijken
heb ff geen zin in iets behalve....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U2 3x gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Editors
U2
Bob Dylan
Johnny Cash ()
Amy MacDonald
no shitquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:50 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ff geen zin in iets behalve....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hetzelfde natuurlijk
ik dacht kan je me gelijk ff verder helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Topic volquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok danquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Go Back To the zoo is ook zo een vreselijk overhypte band. Hebben 5 leuke nummers dat wel maar om nou te doen alsof het episch is..
Amy MacDonald kun je ook gewoon overslaan hoor. Ik heb zelden zoiets slechts live gehoord als mevrouw MacDonaldquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Editors
U2
Bob Dylan
Johnny Cash ()
Amy MacDonald
tis niet episch, maar hetzelfde is waar over editors vind ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Go Back To the zoo is ook zo een vreselijk overhypte band. Hebben 5 leuke nummers dat wel maar om nou te doen alsof het episch is..
Ik heb haar al 2 keer gezien maar misschien zou ik haar liever willen doen ipv zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Amy MacDonald kun je ook gewoon overslaan hoor. Ik heb zelden zoiets slechts live gehoord als mevrouw MacDonald
Zeggen dat Editors 5 goede nummers hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Lama443 het volgende:
[..]
tis niet episch, maar hetzelfde is waar over editors vind ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Topic volFuck jou Snuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hetzelfde natuurlijk
ik dacht kan je me gelijk ff verder helpen
geloof ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga ff liggen, geen zorgen huppel en koelkast heb voor het geval mijn wekker al gezet om 1.45![]()
ok 3quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeggen dat Editors 5 goede nummers hebben___!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Topic volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb haar al 2 keer gezien maar misschien zou ik haar liever willen doen ipv zien
fijn dutjequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
geloof ik niet.
ik ga ff liggen, geen zorgen huppel en koelkast heb voor het geval mijn wekker al gezet om 1.45
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Ken je Blood red Shoes ook? Daar zit pas een chick in![]()
Wie is die gast naast haarquote:
Jajajaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
geloof ik niet.
ik ga ff liggen, geen zorgen huppel en koelkast heb voor het geval mijn wekker al gezet om 1.45
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |