En terecht lijkt mij zo, in dit geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dit is legaal geregeld. Dit is met de internationale gemeenschap.
In Irak durfden mensen niet eens de strijd aan te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
We helpen nu mensen die de strijd aangingen maar niet sterk genoeg bleken. Irak vielen we een land binnen.
Gadhaffi is common enemy.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Iedereen is nu ineens fan van de Amerikanen?
arakrune: Un adopts no fly zone over libya with all necessary measures partquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke, wat is er eigenlijk aan de hand
Vijanden van Khadaffi. Liever Amerikanen dan Khadaffi, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Iedereen is nu ineens fan van de Amerikanen?
Als ik de rest hier mag geloven heel snel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd hoe snel de eerste vliegtuigen arriveren...
Binnen het uur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik de rest hier mag geloven heel snel.
Kaddafiquote:This is craziness, madness, arrogance. If the world gets crazy with us we will get crazy too. We will respond. We will make their lives hell because they are making our lives hell. They will never have peace.
Zelfs ik ff in dit geval.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Vijanden van Khadaffi. Liever Amerikanen dan Khadaffi, dat lijkt me duidelijk.
Ligt eraan wat Khadaffi doet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Disorder het volgende:
Gaan ze ook echt bombarderen of blijft het bij het aannemen van een resolutie en dan verder niks?
UN?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
brutal attack
land air and sea forces
no mercy
and no pity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |