Speciaal voor jou probeer ik het nog een keer korter:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef marky het volgende:
Ik hoop wel dat de conclusie duidelijk en simpel is want hier snap ik geen hout van
Dus dan klopt het dat Servio heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:43 schreef Htje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou probeer ik het nog een keer korter:
Als deze hele redenatie zou kloppen, als ze inderdaad doorgerekend hebben met die fout en als ze die fout zouden herstellen, dan zou Guido winnaar worden ipv Servio als er in ronde 2 minder mensen hebben gestemd dan in ronde 1, maar ook als het aantal stemmers in ronde 2 bijvoorbeeld 1 keer, 2 keer of 3 keer zo groot is geweest als het aantal stemmers in ronde 1.
Als er in ronde 2 veel meer mensen hebben gestemd dan in ronde 1 (bijvoorbeeld 4 keer of 5 keer zo veel), dan zou er geen verandering van winnaar zijn.
Dat kunnen wij niet weten want we weten niet hoeveel er in ronde 1 en 2 is gestemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dus dan klopt het dat Servio heeft gewonnen?
Ja sorry hoor drie jaar kokschool en een zwemdiploma hier.
Ik dacht toch wel te kunnen rekenen maar ook ik raak de draad kwijtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:19 schreef marky het volgende:
Ik hoop wel dat de conclusie duidelijk en simpel is want hier snap ik geen hout van
Volgens mij amper een half uur.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:52 schreef Gamey het volgende:
[..]
Ik dacht toch wel te kunnen rekenen maar ook ik raak de draad kwijt
maar ik heb ook al een keer geroepen dat er in dat uurtje 6x meer moet zijn gestemd dan in de voorgaande dagen het geen me onmogelijk lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |