Ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef kwiwi het volgende:
dradenalleen al daarvoor zou je een boete moeten krijgen.
Dat gekanker en kk in postsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef SawIt het volgende:
Kankeraap, geef je zweepslagen
En nou weer opneuken.
Half FOK! bestaat uit trollen, autisten en baggeraars.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef nattermann het volgende:
Oprotten, kutuser.
Leugenaar, met je grote "ik ga naar Bolivia" mond.
Op die manier kan uiteindelijk bijna geen enkel woord of zinspeling meer, want straks kwets je er een of andere maatschappelijk ongeschikte debiel mee.quote:
Het is heul geen censuur. Enkel een verzoekquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef SawIt het volgende:
[..]
Op die manier kan bijna geen enkel woord of zinspeling meer.
Censuur op FOK!, dat ik dat mag meemaken
En die mag worden afgewezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Isambard het volgende:
[..]
Het is heul geen censuur. Enkel een verzoek
Inderdaad, want van schelden met kanker krijg je zelf ook kanker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ach er hoeft niets gecensureerd te worden, alleen is het voor jezelf niet zo handig als je scheldwoorden gebruikt omdat je daarmee de negativiteit in jezelf vergroot en daarmee bij jezelf ziektes kweekt. Dus ik zou er wat voorzichtig mee om gaan, dat is alles.
Integendeel, door met kanker te schelden verlos je jezelf ervan. Mensen die vaak aan kanker denken maar het nooit uitspreken en het dus op blijven kroppen krijgen vaak ook kanker om die reden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef Isambard het volgende:
[..]
Inderdaad, want van schelden met kanker krijg je zelf ook kanker.
Natuurlijk, belachelijk zo een regeling. Straks mogen we geen adoratietopics meer aanmaken omdat we daar anderen mee kunnen kwetsen. Kom op zeg!quote:
Mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ach er hoeft niets gecensureerd te worden, alleen is het voor jezelf niet zo handig als je scheldwoorden gebruikt omdat je daarmee de negativiteit in jezelf vergroot en daarmee bij jezelf ziektes kweekt. Dus ik zou er wat voorzichtig mee om gaan, dat is alles.
Oh wacht, dit is ONZ hèquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Half FOK! bestaat uit trollen, autisten en baggeraars.
In het land der blinden is eenoog koning.
3 mannen in je verhaal maar geen anale ontmaagding.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Foutje in de TT, er moest natuurlijk staan: Eigenlijk zijn mijn posts zo kut dat ik door een groepje van drie man moet worden bezoch waarbij me twee vasthouden en een derde me rake klappen geeft
150 euro.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef SpecialK het volgende:
Nee even serieus ik wil wel een potje beginnen. Voor hoeveel blijf jij een week weg, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |