Mijn leven is den FOK!s jewaits. Met al mijn matties.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet je wat pas goed op je CV staat? Een echt leven hebben, maffe fokster hooligan!
Zet er een camera op en hupsakee!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn leven is den FOK!s jewaits. Met al mijn matties.
Geheim± ik ben mod op een internet forum.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
Hai Guido. Hihihihih.![]()
![]()
EXA gaat bijna open, doe een solli als mod. Dat staat nog beter op je CV.
Dat hebben wij ook gehoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Zo droog ook hahaha. Vaak over FOK gelult in het huis met Mo'tje! Die ook trouwe FOKster is.
wat zal Mo`tje dan schrikken als ze straks FOK terug leest, hou de zakdoekjes maar vast klaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Toch leuk dat jullie op FOK ook wel positief zijn haha. Doet me goed om die dingen te lezen en ja ik lach me vaak dood om die comments hier maar mijn rofl/lolbbqsauce posts laten nog even op zich wachten![]()
Morgen mijn eerste liveshow, word ook weer lachen. Ik vind die GIFjes het mooist die hier worden gepost. Keep on going! Zo droog ook hahaha. Vaak over FOK gelult in het huis met Mo'tje! Die ook trouwe FOKster is.
Mafkees! Je had moeten slijmen toen je nog in dat huis zat! Je gaat na de verkiezingen toch ook geen campagne voeren?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Toch leuk dat jullie op FOK ook wel positief zijn haha. Doet me goed om die dingen te lezen en ja ik lach me vaak dood om die comments hier maar mijn rofl/lolbbqsauce posts laten nog even op zich wachten![]()
Morgen mijn eerste liveshow, word ook weer lachen. Ik vind die GIFjes het mooist die hier worden gepost. Keep on going! Zo droog ook hahaha. Vaak over FOK gelult in het huis met Mo'tje! Die ook trouwe FOKster is.
Lekkâh welcome back gosâhquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Wat is haar nick?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Nee, dan is het echte geheim dat je ook een echt leven hebt! Zo buiten en met andere mensen omgaan enzo. Ja, ik weet niet hoe dat werkt. Ik hoor alleen de geruchten er over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geheim± ik ben mod op een internet forum.
gast je bent flink genaaid kzou niet meer gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Contractbreuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef liqrich het volgende:
[..]
gast je bent flink genaaid kzou niet meer gaan.
Heeft weinig zin als er met de stemmen geknoeid wordt haha.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mafkees! Je had moeten slijmen toen je nog in dat huis zat! Je gaat na de verkiezingen toch ook geen campagne voeren?
Als jij niet weet wie je vader is dan in mijn geval wel.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is haar nick?
Kan ik ff d'r IQ checken
Welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Ik zou het niet kunnen verzwijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geheim± ik ben mod op een internet forum.
Hij heeft Fok! wel eens genoemd hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mafkees! Je had moeten slijmen toen je nog in dat huis zat! Je gaat na de verkiezingen toch ook geen campagne voeren?
Poef! Goed punt, ik ook niet denk ik. Het is deel van mijn leven geworden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen verzwijgen.
Gewoon een normaal gesprek in het huis, "Wat doe jij in je dagelijks leven" "euhm. euhm. euhm. tsja. Euhm. Ik euhm. Zit soms. Tsja. Heel soms, wel eens op een forum. En euhm. Ja. Verder euhm. Niet zoveel. Euhm. Dus. Tsja."quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Poef! Goed punt, ik ook niet denk ik. Het is deel van mijn leven geworden.
Zolang je kunt blijven relativeren hier op FOK!... Kun je alles zeggen en wordt het ook gezegd ... Mogelijk zelfs dat ik dat zelf gedaan. heb maar het is maar een spel. Soms was je best wel om te lachen, zeker met je imitatiesquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef poffu het volgende:
Ja hoor, ik ga heus wel eens uit, ook wel eens in Utrecht ja want dat ligt zo lekker centraal voor al die mensen die ik van internet ken op trein afstand.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een normaal gesprek in het huis, "Wat doe jij in je dagelijks leven" "euhm. euhm. euhm. tsja. Euhm. Ik euhm. Zit soms. Tsja. Heel soms, wel eens op een forum. En euhm. Ja. Verder euhm. Niet zoveel. Euhm. Dus. Tsja."
Guido is nog wakker zo te zienquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben terug van een feestje, valt er nog wat te relativeren hier?
Die homo wil nog niks zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben terug van een feestje, valt er nog wat te relativeren hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |