Oeiiiiiiiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij checkt fok vast wel. Had het meerdere keren over fok in het huis en hij heeft een account...
Jij zou ook oprottenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef marky het volgende:
Mocht je nog durven hier te komen en te lezen/posten
Welkom
Jammer dat ze je belazerd hebben bij net 5. Ik zou als ik jou was de liveshows gewoon boycotten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:37 schreef ausweiss het volgende:
WTF Guido der uit.!!!!!!!!!!!!!!
Reden om nooit meer te kijken.
Hij was de reden dat ik keek.
Lekker bekkie heeft hij (rest mag der ook zijn mmmmmmmmmmmmmm)
Dan bekommer ik mij wel om "zijn" vriendin!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ooooowwwww wat zou ik daar graag bovenop stappen
Altijd met dat "bel"stemmen" is nooit te controlerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:44 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben intens verdrietig... Guido eruit...![]()
![]()
Maar zou ik hem nu wel voor een paar uurtjes kunnen huren?
Kijk, dat is nou een echte Guido!quote:
Er is gekloot met de stemmen, daar twijfel ik niet eens aan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Altijd met dat "bel"stemmen" is nooit te controleren
Misschien moeten julklie de moeder van Ralf Makkenbach inhuren om een kort geding aan te spannenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Altijd met dat "bel"stemmen" is nooit te controleren
Hij krijgt niet eerder iemand te zien tot dat hij vanavond in de uitzending is geweest. Hij kan zichzelf dan ook niet op de hoogte brengen van de commotie die is ontstaan over deze belazer de kijker aktie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:47 schreef Anneloortje het volgende:
Guido welkom jongen. Waarschijnlijk lig je nu lekker lui met je laptop niets te doen en lui te hangen op je slaapkamer of het bankstel van je ouders
Geeft niet hoor, hoort bij de pubertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |