Sorry ik mag niet over het aantal stemmen praten of vrijgeven. Maar kan alleen zeggen dat dit nooit wordt vrijgegevenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Refurb het volgende:
- Ze sjoemelen met stemmen.
- De overenthousiaste presentatoren maakt het kijken niet fijn.
- De bewoners liggen de hele tijd met hun luie reet op bed.
- Ze laten een bewoner terugkomen zodat er wat actie in het huis komt, helaas falen ze hierin.
- De ontelbare streamlocks.
- Saaie mensen
- Ontelbare streamlocks
- val ik in herhaling? Verzin zelf maar meer, want ergens weten jullie allemaal dat ik gelijk heb.
Dus wie gaat het ook kappen met kijken?
Zeg dan niks..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef hierb100 het volgende:
[..]
Sorry ik mag niet over het aantal stemmen praten of vrijgeven. Maar kan alleen zeggen dat dit nooit wordt vrijgegeven
DAT DUS!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik kap niet met kijken, hoewel ik het wel op de meeste punten met je eens ben
Dat dit kan in nederlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
En dan ook nog met stemmen sjoemelen. Overduidelijk dat Philip in het huis zal blijven (vanmiddag al). Zie screenshot.
En terechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef jeannette1962 het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)er+Geheimen#comments
veel mensen zijn ontevreden
ook dat klopt,. en dan nog vraag ik me af waarom ? er zijn in NL genoeg intresante mensen met en echt geheim, die voor 100K wel dat huis in willen gaan ,.en de regie zou het spel puur kunnen spelen ,.ik denk dat men dan zelfs meer kijkers en stemmers had,. waarom gaat net 5 zo de fout in,. ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Joanna's participatie onderdeel is van een sponsordeal. Joanna's maatje in huis is Philip, dus je hoefde geen Nostradamus te heten om te kunnen voorspellen dat Philip er sowieso in zou blijven..
Ik kap, heb gisteren van 21:55 tot 22:00 gekeken. Het stemmen hoeft niet openbaar, want als ze zelf zeggen wie verliest en die later weer terug in het huist stoppen, dan maakt openbaar zijn van de stemmen ook niet uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Refurb het volgende:
Dus wie gaat het ook kappen met kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |