quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Tommy2K het volgende:
Gaan we nou alweer beginnen? Zucht... Laat Frankie nou lekker sleutelen, volgend jaar beter.
Mooi hoor. Maar dit heb ik vaker gehoord. Ajax moet deze zomer een linksback, linksbuiten en centrumspits halen. En dan zal het hopelijk wel goed komen.quote:
IK snap best wel dat het je erg hoog zit dat Ajax al lang geen landskampioen meer is geworden( dat zit het mij ook ) Maar ik geloof dat dit de goede weg is die we hebben ingeslagen. Het is nu erg zuur dat 'De Steek' geblesseerd is. En dat Frank de Boer niks heeft teruggekregen voor Emanuelson en Suarez.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi hoor. Maar dit heb ik vaker gehoord. Ajax moet deze zomer een linksback, linksbuiten en centrumspits halen. En dan zal het hopelijk wel goed komen.
Ik heb overigens wel vertrouwen in Frank en de manier van spelen onder hem.
Dat wil Ajax ook zelf, maar als het zo makkelijk was dan waren die deze zomer al gekomen. Voor de rest heeft dit eindeloze gezeur totaal geen zin, en richt ik me hoop nu gewoon op het kampioenschap wat nog goed mogelijk is. Eigenlijk heeft terugblikken op deze dramatische wedstrijd helemaal geen zin. Wel vind ik het spijtig om te zien dat Ajax een slecht begonnen wedstrijd niet goed weet te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi hoor. Maar dit heb ik vaker gehoord. Ajax moet deze zomer een linksback, linksbuiten en centrumspits halen. En dan zal het hopelijk wel goed komen.
Ik heb overigens wel vertrouwen in Frank en de manier van spelen onder hem.
Er zijn ook nog andere clubs die meedoen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Trouwens, Ajax is ook geen kampioen geworden met Suarez, Huntelaar en Steek. Dus waar hebben we het over?²
Ja, Ebicilio is echt slecht. Ook Enoh is geen goeie. Ajax had gewoon versterking moeten bijkopen in de winterstop. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het kampioenschap een brug te ver is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Urby was hoe dan ook 2 klassen beter dan Ebicillio.
Sinds Maxwell hebben we al geen linksback meer: dat is ook het huidige verschil tussen PSV/Twente en Ajax. Onze twee grootste concurrenten hebben de zaakjes qua selectie in ieder geval keurig op orde, inclusief een brede bank. Wij hebben dat absoluut niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil Ajax ook zelf, maar als het zo makkelijk was dan waren die deze zomer al gekomen. Voor de rest heeft dit eindeloze gezeur totaal geen zin, en richt ik me hoop nu gewoon op het kampioenschap wat nog goed mogelijk is. Eigenlijk heeft terugblikken op deze dramatische wedstrijd helemaal geen zin. Wel vind ik het spijtig om te zien dat Ajax een slecht begonnen wedstrijd niet goed weet te maken.
Messi en Barcelona schijnen niet te zijn ingegaan op het aanbod van Ajax...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, Ebicilio is echt slecht. Ook Enoh is geen goeie. Ajax had gewoon versterking moeten bijkopen in de winterstop. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het kampioenschap een brug te ver is.
Zoals ik al zei, PSV en Twente hebben gewoon een betere selectie. Een tweede of een eerste plaats zou een goede prestatie zijn. Neemt niet weg dat het enorm pijnlijk is uiteindelijk als je het kampioenschap mist door tegen oa ADO thuis te verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, Ebicilio is echt slecht. Ook Enoh is geen goeie. Ajax had gewoon versterking moeten bijkopen in de winterstop. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het kampioenschap een brug te ver is.
Schijtlollig. Maar als je in de winterstop zo'n 28 miljoen krijgt, dan zit een eventuele versterking er toch wel in. Maar dat heeft gewoon geen prioriteit. Wie is er momenteel eigenlijk verantwoordelijk voor de aankopen?!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Messi en Barcelona schijnen niet te zijn ingegaan op heet aanbod...
Omdat onze competitie over 34 wedstrijden gaat is dat helemaal niet zo pijnlijk. PSV en Twente lopen ook soms tegen dom puntverlies op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, PSV en Twente hebben gewoon een betere selectie. Een tweede of een eerste plaats zou een goede prestatie zijn. Neemt niet weg dat het enorm pijnlijk is uiteindelijk als je het kampioenschap mist door tegen oa ADO thuis te verliezen.
Pijnlijk is ook het foute woord, maar in die maand (november?) hebben ze enorm veel punten verspeeld en de CL verspeeld door van Auxerre te verliezen. Een dodelijke maand, zeker voor de Nederlandse competitie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat onze competitie over 34 wedstrijden gaat is dat helemaal niet zo pijnlijk. PSV en Twente lopen ook soms tegen dom puntverlies op.
Het Jol-effect was toen wel een beetje uitgewerkt. Achteraf gezien was hij ook een ramp voor Ajax. Hoewel in de tweede seizoenshelft van zijn eerste jaar we wel aardig speelden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Pijnlijk is ook het foute woord, maar in die maand (november?) hebben ze enorm veel punten verspeeld en de CL verspeeld door van Auxerre te verliezen. Een dodelijke maand, zeker voor de Nederlandse competitie.
In die periode had ik er ook vertrouwen in. De kwalificatie voor de CL stemde ook hoopvol. Pas in november is het echt helemaal fout gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het Jol-effect was toen wel een beetje uitgewerkt. Achteraf gezien was hij ook een ramp voor Ajax. Hoewel in de tweede seizoenshelft van zijn eerste jaar we wel aardig speelden.
Nee, we gingen er helemaal van uit dat we de EL gingen winnen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ps. Helemaal niets in Amsterdam
Ajax heeft wel talent hoor. Eriksen, De Jong, Sulejmani, die kunnen in de toekomst echt wel doorstromen naar betere competities.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Is het al tijd voor een evaluatie van super-mega-ultra-wordt-net-zo-goed-als-cruijff-talent Eriksen?
Nouja, zo'n afdroging als deze is wel erg schraal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, we gingen er helemaal van uit dat we de EL gingen winnen...
Ook helemaal niets tussen jouw oren zo te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ps. Helemaal niets in Amsterdam
Ja maar dan hebben ze nog geen enkele wedstrijd gespeeld en er wordt al weer gepraat over de nieuwe Maradonna. Typische 020 overschatting, daarom worden jullie nooit meer kampioen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ajax heeft wel talent hoor. Eriksen, De Jong, Sulejmani, die kunnen in de toekomst echt wel doorstromen naar betere competities.
De directie heeft Ajax kapot gemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben ze nog geen enkele wedstrijd gespeeld en er wordt al weer gepraat over de nieuwe Maradonna. Typische 020 overschatting, daarom worden jullie nooit meer kampioen.
Wat ik trouwens altijd wel zo goed vind aan 020 is dat ze altijd talent uit eigen jeugd laten doorstromen. 16,25 miljoen![]()
Met dank aan een rellende Cruijff.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
In die periode had ik er ook vertrouwen in. De kwalificatie voor de CL stemde ook hoopvol. Pas in november is het echt helemaal fout gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |